سوله آکام فلز

سرقت در پایانه جنوب با بیهوش کردن مسافران-پیام امروز


سرهنگ علی قاسم پور گفت: درپی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم شخصی و بیهوش شدن پس از صرف چای، مأموران کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب تحقیقات را آغاز کردند.

این مقام انتظامی افزود: بر اساس تحقیقات و بررسی‌ها، مشخص شد، متهم ۳۵ ساله که کارگر سوپرمارکتی در ترمینال جنوب بوده است، مسافرانی که برای استراحت و صرف چای و آبمیوه به این فرد مراجعه می‌کردند، پس از بیهوش کردن آنها با ریختن دارو در نوشیدنی شأن، لوازم قیمتی، تلفن همراه و وجه نقدآن‌ها را سرقت می‌کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: مأموران کلانتری با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی، در یک عملیات منسجم متهم را در مخفیگاهش دستگیر و اموال به سرقت رفته از مالباختگان را در مخفیگاه وی کشف کردند.

سرهنگ قاسم پور افزود: در تحقیقات صورت گرفته، متهم به سرقت‌های انجام شده اعتراف و اظهار کرد، سوژه‌های خود را از بین مسافرانی که به تنهایی سفر می‌کردند و همراهی نداشتند انتخاب می‌کرد.

این مقام انتظامی گفت: دو نفر از شاکیان شناسایی شده و شناسایی سایر شاکیان و کشف جرایم احتمالی متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم برای سیر مراحل قانونی، پس از تشکیل پرونده به دادسرا منتقل شد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اتصال مشاغل خرد مددجویان به بازار‌های بزرگ با کمک دانش‌بنیان‌ها-پیام امروز

مرتضی فیروزآبادی مدیر عامل بنیاد حیات در اختتامیه دومین نمایشگاه ملی آبادایران اظهار کرد: امیدواریم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *