تازه ها
سوله آکام فلز

مربی مس کرمان: می‌خواهیم از بازی با پرسپولیس لذت ببریم/ جوانان خوبی را پرورش داده‌ایم

آرتا منهاجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری ۲ بر صفر مس کرمان برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی حساسی را پشت سر گذاشتیم. صنعت نفت از ما باتجربه‌تر بود، اما بازی را بهتر آغاز کردیم و فرصت‌هایی به دست آوردیم که تبدیل به گل نشد. شکست‌های مس در هفته‌های گذشته، فشار روانی زیادی روی ما ایجاد کرده بود و با توجه به جوانی تیم، بازیکنان می‌ترسیدند که این برد را از دست بدهند.

وی با بیان اینکه نارنجی‌پوشان مهره‌های تأثیرگذار صنعت نفت را مهار کردند، تصریح کرد: در این مسابقه به سه بازیکن تیم‌های پایه باشگاه مس کرمان میدان دادیم. محمد صالح محمدی که گل دوم ما را به ثمر رساند، ۱۷ ساله است و یکی از جوان‌ترین گلزنان تاریخ لیگ محسوب می‌شود. سه امتیاز مهمی به دست آوردیم، اما راه زیادی تا بقا در لیگ برتر پیش رو داریم و باید این مسیر را با حوصله بیشتری طی کنیم. بازیکنان باید تجارب لازم را به دست بیاورند.

مربی مس کرمان راجع به نقل‌وانتقالات این باشگاه در تعطیلات لیگ بیان کرد: جام جهانی فرصت بسیار خوبی برای جذب بازیکن و تقویت تیم است. لیست ما جای خالی دارد و می‌توانیم سهمیه فیفا هم جذب کنیم. بورا برای بازی‌های بعد در دسترس خواهد بود و باشگاه به جذب یک مهاجم از آمریکای جنوبی نزدیک شده است. اگر مس را در لیگ برتر حفظ کنیم، هم به هدف اصلی خودمان رسیدیم و هم نیروهای جوان خوبی را پرورش داده‌ایم.

منهاجی در مورد دیدار روز پنجشنبه مس کرمان با پرسپولیس به تسنیم گفت: پرسپولیس نیازی به تمجید ما ندارد. تلاش می‌کنیم تجربه لازم را در این مسابقه به دست بیاوریم و از این بازی لذت ببریم. بازیکنان پُرتلاشی داریم که مقابل تیم‌های بزرگ هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته‌اند. ما مقابل استقلال بازی کرده‌ایم، اما هنوز تعدادی از بازیکنان ما در ورزشگاه آزادی بازی نکرده‌اند.

وی درباره غایبان تیم مس کرمان برای این مسابقه خاطرنشان کرد: محمد قاسمی‌نژاد نسبت به گذشته شرایط بهتری دارد و ممکن است بتواند برابر پرسپولیس بازی کند. دوستدار و شهدادنژاد هم دچار مصدومیت هستند و امیدوارم به این بازی برسند. مقابل پرسپولیس چیزی برای از دست دادن نداریم و با فراغ خاطر در این مسابقه حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

داور می‌توانست خطای روی من را هم پنالتی بگیرد-پیام امروز

صالح حردانی پس از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *