سطح چهار کلام در حوزه علمیه لرستان ایجاد شود

ایسنا/لرستان مسئول انجمن کلام حوزه علمیه کشور اساتید حوزه علمیه لرستان را دارای دانش و تجارب لازم برای ایجاد سطح چهار کلام دانست و گفت: با پیگیری‌هایی که به‌عمل خواهد آمد در آینده نزدیک سطح چهار کلام در حوزه علمیه لرستان ایجاد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان،   با اشاره به حضور اساتید حوزه علمیه برادران و خواهران در استان، اظهار کرد: در بخش کلام به ظرفیت‌های توانمندی که در بین اساتید حوزه علمیه برادران و خواهران برای سطح چهار کلام درلرستان وجود دارد.

وی اساتید حوزه علمیه لرستان را دارای دانش و تجارب لازم برای ایجاد سطح چهار کلام دانست و افزود: با پیگیری‌هایی که به‌عمل خواهد آمد در آینده نزدیک سطح چهار کلام در حوزه علمیه استان ایجاد شود.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حاجری نیز از برگزاری نشست‌های دانش‌افزایی که در حوزه علمیه لرستان ایجاد می‌شود را گامی ارزشمند قلمداد کردند که می‌تواند در ارتقاء سطح علمی حوزه علمیه استان تأثیرگذار باشد.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام احد عبدالهی، مدیر حوزه علمیه برادران لرستان و حجت‌الاسلام مهدوی‌خواه مدیر حوزه علمیه خواهران استان گزارشی از حوزه علمیه خواهران و برادران ارائه دادند و آمادگی لازم را برای ایجاد سطح چهار کلام ارائه کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد نیز در این دیدار با اشاره به پیشینه پربار حوزه علمیه استان بر ارتقاء علمی، اخلاقی، کلامی و دانش‌های عقلی تأکید کرد و وظیفه خود را ارتقاء جایگاه حوزه علمیه لرستان و ایجاد رشته‌های تخصصی اعلام کرد و آمادگی لازم برای دانش‌افزایی اساتید و ایجاد رشته‌های تخصصی از جمله رشته تخصصی کلام اعلام کرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner