سوله آکام فلز

سفارش طراحی سایت در تهران

سایت‌های داینامیک و استاتیک

مورد دیگر این است که آیا شما یک سایت داینامیک می‌خواهید یا یک سایت استاتیک. امروزه بیشتر سایت‌ها به صورت داینامیک طراحی می‌شوند زیرا انعطاف پذیر بوده و می‌توان آن‌ها را توسعه داد. سایت‌های داینامیک از سایت‌های استاتیک گران‌تر هستند اما مزیت آن‌ها این است که برای تغییر دادن آن‌ها نیازی به دانش کدنویسی نیست و خود مدیر سایت می تواند این کار را انجام دهد.

در مقابل سایت‌های ایستا معمولا یک پیکربندی ساده HTML و CSS است که اگر بخواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید باید در کدنویسی آن تغییر ایجاد کنید و برای این کار لازم است که از یک برنامه نویس برای طراحی و تغییر سایت در تهران و یا شهر خود کمک گرفته و هزینه آن را بپردازید.

هاست و دامنه سایت

وقتی که می‌خواهید سفارش طراحی سایت در تهران یا هر شهر دیگر را بدهید باید هزینه هاست و دامنه آن را پرداخت کنید. هاست به فضایی از سرور گفته می‌شود که سایت روی آن قرار می‌گیرد و دامنه آدرس سایت است. برخی آدرس‌های سایت با توجه به پیسوند آن‌ها، که هر کدام معنی و کاربرد خاص خود را دارند، از برخی دیگر گران‌تر هستند و فضای روی سرور نیز برای سایت‌های مختلف متفاوت است.

در مورد پشتیبانی سایت سوال کنید

مهمترین مسئله پس از طراحی سایت پشتیبانی آن است. پشتیبانی به تمام کارهایی که پس از انتشار سایت برای به روز رسانی و رفع مشکلات سایت انجام می‌شود، می‌گویند. کسی که دانش برنامه نویسی داشته باشد می‌تواند یک سایت را پشتیبانی کند اما بهترین شخص برای این کار طراح اصلی سایت است. پس حتما قبل از سفارش طراحی سایت در تهران از شرکت و طراح آن در مورد پشتیبانی آن سوال کنید و در مورد هزینه و شرایط آن سوال کنید.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

طراحی سایت در آمریکا

طراحی سایت در آمریکا به فرایند طراحی و ایجاد یک وبسایت یا صفحه وب مربوط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *