تازه ها
سوله آکام فلز

سفیران سلامت فعال دانش آموزی در هفته سلامت تقدیر شدند

ایسنا/قم در سومین روز از هفته سلامت و همزمان با اختتامیه جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی از ۳۰ نفر از دانش آموزان فعال تقدیر شد.

در این همایش که با حضور مسئولین معاونت بهداشتی و آموزش و پرورش و نیز حضور دانش آموزان و مربیان بهداشت فعال برگزار شد، مجتبی رمضان بیگی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در سخنانی با اشاره به اهمیت پرداختن به مولفه های سلامت در پیشرفت جوامع یادآور شد: دانش آموزان در قالب برنامه سفیران سلامت با تقویت و ارتقاء اطلاعات خود و نیز کسب مهارت های لازم جهت صبحت کردن، دوستی یابی، زندگی اجتماعی، پذیرش احکام و قوانین حاکم بر جامعه و انتقال این آموزه ها به خانواده ها و دیگر افراد جامعه می توانند بازوان توانمند جامعه برای پیشرفت و توسعه باشند.

دکتر باقریان، معاون فنی مرکز بهداشت استان نیز با برشمردن موضوع سلامت بعنوان  اولین و اساسی ترین رکن تعالی و پیشرفت جامعه گفت: کسی می تواند زندگی خوب و موفقی داشته باشد که از اول زندگی خود برنامه مدون برای زندگی و رشد و ارتقاء و بالندگی خود داشته باشد و اولین گام هم برای این برنامه ریزی سلامت است.

دکتر باقریان افزود: انتظار از سفیران سلامت دانش آموز این است که هم سلامتی خود را حفظ و ارتقاء دهند و هم خانواده و اطرافیان خود را، و لازمه این ارتقاء کسب اطلاعات و مهارت های لازم برای رشد و سلامتی خود در ابعاد جسمی، روانی، عاطفی، اجتماعی و معنوی می باشد.

در پایان مراسم از ۳۰ نفر از سفیران و مربیان بهداشت فعال تجلیل شد.

گفتنی است در حال حاضر ۳۶ هزار سفیر سلامت دانش آموز و ۱۳۰ مربی بهداشت، در استان قم فعال می باشند که ۲۶ هزار نفر از این سفیران در مقطع ابتدایی و ۱۰ هزار نفر در مقطع متوسطه در حال تحصیل می باشند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها -پیام امروز

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بعد از کاهش فضای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *