سنسینی: اگر VAR در جام جهانی ۹۰ بود، آلمان قهرمان نمی‌شد

مدافع سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از سال‌ها به قضاوت اشتباه داور در فینال جام جهانی ۹۰ ایتالیا اشاره کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اولاریون، با گذشت بیش از ۳۲ سال از باخت در فینال جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا به آلمان، به نظر می رسد که این زخم هنوز برای آرژانتین التیام نیافته است. روبرتو سنسینی که در آن بازی در ترکیب اصلی تیم ملی آرژانتین حضور داشت درباره اتفاقات این بازی به صحبت پرداخت.

او در وهله اول به تأثیری که کارلوس بیلاردو بر حرفه خود داشت اشاره کرد و گفت: بیلاردو در دوران فوتبال خود مهاجم بود بود و در برخی مسائل وسواس داشت، از جمله اینکه از رنگ‌های خاصی خوشش نمی‌آمد یا دوست نداشت دکتر در تمرین حضور داشته باشد. او به من القا کرد که باید در چند پست بازی کنم و این باعث شد که من در چند پست مختلف در دوران فوتبالم بازی کنم.

سنسینی در مورد قضاوت ادگاردو کدسال داور مکزیکی گفت: من مطمئن هستم اگر VAR در آن مسابقات بود، شرایط طور دیگری رقم می‌خورد و آن صحنه پنالتی اعلام نمی شد که آلمان بتواند به گل برسد. اعلام پنالتی در آن صحنه یک اشتباه بزرگ بود که سرنوشت زیادی روی تعیین تیم قهرمان داشت.

بازیکن سابق  آلبی سلسته به وضعیت فعلی تیم ملی آرژانتین، اهمیت مسی و اسکالونی و شانس قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرد و گفت: من وضعیت آرژانتین را در این دوره خیلی خوب می بینم. پتانسیل عظیمی در ترکیب تیم وجود دارد و قهرمانی در کوپا آمه ریکا استرس و فشار قهرمان نشدن را از روی تیم برداشت. من خیلی به این تیم امید دارم و امیدوارم این دوره قهرمان شویم.

روبرتو سنسینی در سه دوره جام جهانی ۱۹۹۰، ۱۹۹۴ و ۱۹۹۸ برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و در مجموع ۶۰ بار پیراهن تیم ملی را پوشید.

تیم ملی فوتبال آلمان در فینال جام جهانی ۱۹۹۰ که در رم برگزار شد با شکست دادن آرژانتین جام را بالای سر برد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner