سه‌رقمی شدن مطبوعات و نشریات در استان سمنان

ایسنا/سمنان با موافقت هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار دو ماهنامه و فصل نامه جدید دیگر شمار نشریات مجوزدار این استان سه رقمی شد.

فرشید فلاح سوم مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار دو نشریه ماهنامه و فصل نامه جدید در استان سمنان موافقت کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: در حال حاضر در استان سمنان ۹۸ عنوان نشریه در قالب روزنامه، هفته نامه، فصل نامه، ماهنامه و … چاپ و منتشر می شود.

وی با اشاره به اخذ مجوز دو نشریه جدید در این استان افزود: در نشست اخیر هیأت نظارت بر مطبوعات با انتشار ماهنامه استانی “بانوی ایرانی” با مدیر مسوولی سمانه بنی صفار موافقت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: هیأت نظارت بر مطبوعات همچنین با انتشار فصلنامه سراسری “علم اندیشان ایران زمین” با مدیر مسوولی مهدی عاشوری موافقت کرد.

همچنین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری گردهمایی هنرمندان تعزیه و شبیه خوانی این شهرستان خبر داد.

محسن فدایی باش گفت: این گردهمایی در آستانه آغاز ماه محرم و با هدف برنامه ریزی اجرای تعزیه و نیز انتخاب اعضای کانون تعزیه شهرستان گرمسار برگزار شد.

وی افزود: در این نشست در خصوص برنامه ها و نیز توسعه هنر تعزیه در شهرستان گرمسا بحث و تبادل نظر شد.

در این گردهمایی همچنین علی عزیزی، حاج تقی نبئی و عباس نبئی به عنوان اعضای کانون تعزیه شهرستان گرمسار با رای اعضا انتخاب شدند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner