سهمیه بندی تعداد راه یافتگان برتر مرحله استانی جهت حضور در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن

دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم درخصوص سهمیه بندی تعداد راه یافتگان برتر مرحله استانی جهت حضور در مرحله مقدماتی  مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: سهمیه شرکت کنندگان مجاز به راه‌یابی به مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری بر اساس شاخص های مختلفی از جمله عملکرد فنی استان ها در سنوات گذشته، تعداد کل شرکت‌کنندگان، سطح فنی متسابقین در مرحله استانی، نحوه برگزاری مسابقات استانی و … انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه به این نکته اشاره کرد که سهمیه هیچ استانی از پیش تعیین نشده است و سهیمه‌های سال گذشته منسوخ و سهمیه‌بندی تاسیسی است. 

وی با اعلام اینکه تصمیمات درخصوص سهمیه بندی نفرات راه یافته به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم منحصر به هر سال و براساس شرایط همان سال می‌باشد ‌لذا تصمیمات سال‌های گذشته در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سال ۱۴۰۱ تأثیری در سهمیه این دوره از مسابقات نخواهد داشت.

در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، تمامی شرکت‌کنندگان در بخش‌های آوایی، نغماتی و معارفی به ۴۴ هزار و ۱۳۸ نفر رشته می‌باشند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner