سوله آکام فلز

سپند و نوفل‌لوشاتو میزبان دو نمایش جدید می‌شوند

دو نمایش «شب بخیر مادر» و «دِلاو» به تماشاخانه‌های سپند و نوفل‌لوشاتو می‌روند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «شب بخیر مادر» به کارگردانی احسان حسینخانی و تهیه‌کنندگی سعید روستایی از سوم خرداد ماه، در سالن شماره۲ پردیس تئاتر سپند به اجرا در می‌آید.

در این نمایش ۹۰دقیقه‌ای که نوشته مارشا نورمن و ترجمه حمید احیاء است، بازیگرانی همچون؛ رعنا مقدم و سبا مهدویان ایفای نقش می‌کنند. 

همچنین از گروه کارگردانی و اجرایی این نمایش می‌توان به؛ دستیار کارگردان و برنامه ریز: سرور قرایی، مدیر صحنه: فاطمه مهرآیین، دستیار صحنه: فاطمه محمدنژاد، طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: رعنا مقدم، مجری دکور: رضا گنجی، طراح پوستر: محمدحسین محرمی , سعیده شجاعی، طراح تیزر: الهه کوه‌بر، عکاسان: مهدی رمضانی و کیمیا نور افزا و علیرضا مقدم-استودیو پاپیون، مدیر روابط‌عمومی: امیر قالیچی، مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.

 کارگردان در معرفی خلاصه‌ای از این اثر می‌گوید، نمایش «شب بخیر، مادر» روایت زندگی جسی و مادرش است که سالهاست در یک خانه با هم زندگی می کنند و همه چیز در ظاهر آرام و ساده پیش می رود. ولی در شبی که نمایش در آن اتفاق می افتد جسی تصمیم خود را به مادرش اعلام می کند…

 پیش فروش نمایش «شب بخیر، مادر» از روز پنجشنبه، بیست و نهم اردیبهشت ماه در سایت تیوال آغاز می‌شود.

***

همچنین نمایش «دِلاو» به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «دِلاو» در سال ۲۰۱۴ تولید شده و در کشور آلمان در سال ۲۰۱۶ و در کشور فرانسه در سال ۲۰۱۹ اجرا شده است. این اثر تقدیر شده‌ی سال «Theater am Neunerplatz » شهر وورزبورگ کشور آلمان است.

در خلاصه‌ی داستان این اثر چنین آمده: «او به زندگی روزمره‌ی خود مشغول است اما تحولی رخ می‌دهد.»

مهیاری در کارنامه‌ی کاری خود کارگردانی و طراحی بیش از ۲۰ اثر نمایشی را داشته و همچنین در بیش از ۱۰ اثر نمایشی ایفای نقش کرده است. وی هم‌چنین ورک‌شاپ‌هایی در ایران و در سطح بین‌المللی در کشورهای آلمان، فرانسه، کانادا و … برگزار کرده است. 

سعید ابک تنها بازیگر این اثر نمایشی است و از دیگر عوامل می‌توان به عرفان مبرقع ( آهنگساز و موسیقی زنده)، جعفر مهیاری( طراح صحنه)، مهدی رایگانی ( طراح گرافیک)، بهروز داوری (ساخت تیزر و موشن گرافیک)، معصومه آرواز، اعظم شکوفه‌پور (دستیاران کارگردان)، بهار حیدری، پاشا اسمعیل زاده (امور بین‌الملل)، سارا حدادی( مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) اشاره کرد. «دِلاو» با طراحی و کارگردانی جعفر مهیاری و مجری طرحی داود نامور تولید عمارت نوفل‌لوشاتو و شرکت تئاتر و فیلم زندگی از ۱۸ خرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو به روی صحنه خواهد رفت. 

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *