سیدعلی: به خاطر مصدومیت مردود شدم نه حاشیه

داور لیگ برتری فوتبال ایران می‌گوید به خاطر مصدومیت زانو در تست‌های پیش‌فصل داوران رد شده است.

به گزارش ایسنا، دیروز (شنبه) بیش از ۱۴۰ داور و کمک‌داور در تست‌های پیش‌فصل آمادگی جسمانی داوران شرکت کردند که بیش از ۶۰ داور و کمک داور در آن رد شدند. داوران مطرحی از جمله مهدی سیدعلی، محمدحسین زاهدی‌فر و اشکان خورشیدی در این تست‌ها رد شدند و باید تا نیم‌فصل نخست صبر کنند و سپس دوباره شانس خود را امتحان کنند.

مهدی سیدعلی، در گفت‌وگو با ایسنا درباره رد شدنش در تست‌های پیش فصل داوران عنوان کرد: ما در تهران، فضای مناسب تمرین نداریم و باید روی  آسفالت بدویم و تمرین کنیم. من پیش از این و حدود یک ماه مشکل زانو داشتم که به دلیل همین تمرین در آسفالت بود که متاسفانه در این تست مانع موفقیتم شد. حالا من دوباره و تا نیم‌فصل سعی می‌کنم آمادگی خود را حفظ کنم تا دوباره در تست‌های آمادگی جسمانی شرکت کنم. البته ما گوش به زنگ کمیته داوران هستیم و هر کاری که بگویند انجام خواهیم داد.

این داور لیگ برتری درباره حاشیه‌هایی که فصل قبل برای او پیش آمد و احتمال این که به این دلیل از تست‌های پیش فصل داوران رد شده، توضیح داد: خیر! تنها دلیل رد شدن در این تست‌ها، همان مشکل زانو بود که گفتم. به هر حال داوران دیگری هم بودند که این اتفاق برای آن‌ها افتاد و نمی‌توان همه را وارد حاشیه کرد. ما تا نیم‌فصل تمرین می‌کنیم و من امیدوارم بتوانم در نیم‌فصل دوم در لیگ برتر سوت بزنم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner