سوله آکام فلز

سیره شهدا در جامعه پیاده شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: شهدای مدافع حرم عاشق اهل‌بیت (ع) و ائمه اطهار و معصومین بودند و در معامله با خدای خویش، به‌ سوی حق شتافتند و امروز باید سیره شهدا را در جامعه پیاده کنیم.

به گزارش ایسنا، رضا ربیعی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» که در جبهه مقاومت سوریه به شهادت رسیده بود، بیان کرد: شهدای عزیز مدافع حرم اوج ازخودگذشتگی، ایثار و مجاهدت را به نمایش گذاشتند و سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: امروز باید سیره شهدا را در جامعه پیاده کنیم. شهدای مدافع حرم عاشق اهل‌بیت (ع) و ائمه اطهار و معصومین بودند و در معامله با خدای خویش، به‌سوی حق شتافتند و در این مسیر پرافتخار به شهادت رسیدند.

ربیعی ضمن آمادگی و همکاری بنیاد برای برگزاری نخستین سالگرد شهید، افزود: صبر و تحمل و استقامت خانواده‌های عزیز شهدا با هیچ‌چیز قابل قیاس نیست و هرقدر خدمت شما عزیزان برسیم موجب تقویت روحیه ما می‌شود و درواقع خود را بیمه کردیم.

وی یادآور شد: پاسدار رشید اسلام سردار سعید مجیدی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به‌ نظام و میهن اسلامی و نقش‌آفرینی در جبهه مقاومت در ۱۳ خرداد سال ۱۴۰۰ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *