شرط جدید وزارت بهداشت برای پذیرش در آزمون پره انترنی

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت شرط جدیدی برای پذیرش در آزمون پره انترنی اسفند ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر مرضیه نجومی در نامه‌ای به معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام کرد: به دنبال شرایط اپیدمی بیماری کووید ۱۹ در سال گذشته برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی که با محدودیت تعداد بیمارستان آموزشی روبه‌رو بوده‌اند، مجبور به تعطیلی کوتاه مدت چند بخش کارآموزی شدند.

بنابراین دانشجویان این دانشگاه‌ها برای معرفی به امتحان اسفندماه سال ۱۴۰۰ واجد شرایط شناخته نشدند، این مشکل در برخی دانشگاه‌ها منجر به مشکلاتی در بخش‌های آموزشی به دلیل محدودیت تعداد کارورز شده است.

در ادامه این نامه آمده است: “از آنجایی که برگزاری آزمون میان دوره در تقویم جدید آزمون‌ها در سال ۱۴۰۱ دیده نشده است، بنابراین در جهت حل مشکل مذکور به دانشگاه‌ها مجوز داده می‌شود آن دسته از دانشجویانی که در امتحان اسفندماه سال ۱۴۰۰ شرکت نکرده و در خردادماه واجد شرایط شده‌اند، به صورت مشروط از تیرماه سال ۱۴۰۱ کارورز شده و در صورت قبولی در امتحان شهریورماه سال ۱۴۰۱ دوره آنها با احتساب بخش‌های گذرانده شده ادامه پیدا کند.

 بدیهی است در صورت عدم کسب نمره قبولی در امتحان شهریورماه سال ۱۴۰۱ باید در آزمون اسفندماه سال مذکور شرکت کرده و بخش‌های گذرانده شده قابل احتساب نیست. در سایر دانشگاه‌ها شرکت‌کنندگانی که حداقل نمره امتحان پیش کارورزی اسفندماه سال ۱۴۰۰ آنها ۷۰ باشد، می‌توانند از شرایط فوق استفاده کنند. همچنین معاونین آموزشی دانشگاه‌ها نظارت کامل و دقیق به اجرای این مجوز داشته و از ادامه دوره دانشجویانی که در امتحان شهریورماه ۱۴۰۱ نمره قبولی کسب نکنند، خودداری به عمل آورند.”

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner