شمخانی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت


متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قالَ اللَّهُ هٰذا یَومُ یَنفَعُ الصّادِقینَ صِدقُهُم لَهُم جَنّاتٌ تَجری مِن تَحتِهَا الأَنهارُ خالِدینَ فیها أَبَدًا رَضِیَ اللَّهُ عَنهُم وَرَضوا عَنهُ ذٰلِکَ الفَوزُ العَظیمُ﴿ سوره مائده – ۱۱۹﴾

خداوند می‌گوید: «امروز، روزی است که راستی راستگویان، به آنها سود می‌بخشد؛ برای آنها باغهایی از بهشت است که نهرها از زیر (درختان) آن می‌گذرد، و تا ابد، جاودانه در آن می‌مانند؛ هم خداوند از آنها خشنود است، و هم آنها از خدا خشنودند؛ این، رستگاری بزرگ است.

رهبر شجاع با صلابت و صادق حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه، سرانجام به عهد و پیمانی که با خدای خود بسته بود وفا کرد و در راه مقدس مبارزه با شقی ترین دشمنان بشریت، رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی، رهایی قدس شریف و آزادی مردم مظلوم فلسطین و لبنان، جان عزیز خود را تقدیم کرد.

او حقیقتاً مصداق آیه شریفه ی، رَضِیَ اللَّهُ عَنهُم وَرَضوا عَنه بود که به آرزوی دیرینه اش، فَوزِ عَظیم شهادت و لقاء حضرت حق جل و علا نائِل آمد.

بی تردید خون پاک او و همرزمان شهیدش، طومار این رژیم سرپا ظلم و تباهی را در هم خواهد پیچید و ادامه دهندگان راهش پرچم مقاومت و پیروزی فَإِنَّ حِزْبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلْغَالِبُونَ را بر فراز مسجد الاقصی به اهتزاز در خواهند آورد.

عاملین و مباشرین جنایات فجیعی که این روزها علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین و فرماندهان مقاومت در جریان است؛ باید منتظر انتقام سخت و دردناک رزمندگان حزب الله و فرزندان معنوی نصرالله و جبهه متحد مقاومت باشند.

شهادت نماد عزت و مقاومت لبنان، آیت حق، سید حسن نصرالله (ره)، را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا له فداه، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، خانواده ی معزز ایشان و همه فرماندهان و رزمندگان مقاومت تسلیت عرض نموده، برای روح مطهرش علوّ درجات و برای همه همرزمان و خانوداه داغدارش از درگاه خداوند قادر متعال، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

روحش شاد و با اجداد طاهرینش محشور باد.

علی شمخانی – ۷ مهرماه ۱۴۰۳


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد

۰۷ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۹:۰۶:۰۱ پیام رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner