شهیدان انصاری و نورانی تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) بودند

ایسنا/گیلان معاون هماهنگ کننده سپاه، شهیدان انصاری و نورانی را الگوهای تمام عیار انسانی دانست و افزود: از برکت مکتب اهل بیت(ع) انسان های والا و مثال زدنی فراوانی در جامعه اسلامی داریم.

سردار محمرضا نقدی در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی، تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی ایشان و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره بزرگمردان انقلاب و دفاع مقدس این خطه، اظهار کرد: گیلان به قلی پورها و املاکی ها و بیگلوها و انصاری ها و نورانی ها می بالد.

وی شهیدان انصاری و نورانی را الگوهای تمام عیار انسانی دانست و افزود: از برکت مکتب اهل بیت(ع) انسان های والا و مثال زدنی فراوانی در جامعه اسلامی داریم؛ انسان هایی که در اوج انسانیت و بالاترین مدارج اخلاقی هستند و هر ملت و کشوری که یکی از این الگوها را داشته باشد، به رخ عالم می کشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران شهدا را مردان بزرگی دانست که هر کدام به تنهایی برای افتخار یک ملت کافی هستند و تصریح کرد: جوامع بشری از شخصیت هایی مانند انصاری و نورانی بی بهره هستند، زیرا این دو شهید بزرگوار دارای جمیع فضائل بودند و صفت های متضاد را در خود داشتند.

نقدی، با بیان اینکه شهید انصاری در اوج شجاعت و صلابت مهربان و نرم خو و در اوج ابهت و شکوه متواضع و خاکسار و در اوج فهم و آگاهی سیاسی و اجتماعی مطیع و تابع ولایت بود، خاطرنشان کرد: شهدا قهرمانان ملی ما هستند و قطعا اسلام و مکتب اهل بیت(ع) چنین انسان های برجسته ای را تربیت می کند.

وی از شهدا به عنوان ستارگان راهنما یاد کرد تا مسیر کمال را گم نکنیم و اضافه کرد: باید از مکتب شهدا درس بگیریم.

در حال تکمیل…

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner