سوله آکام فلز

شورای شهر تهران از سه‌شنبه به تعطیلات تابستانی می‌رود-پیام امروز


مهدی چمران در جلسه امروز با اشاره به سفر سه تن از اعضای شورای شهر و بیماری چهارتن دیگر از اعضای شورای شهر با بیان اینکه این مسئله سبب شده تا برای امروز تعداد نفرات کمتری در صحن باشند، گفت: تنظیم کرده بودیم تعطیلات شش ماهه نیمه اول سال را داشته باشیم که از پس فردا ۲۹ خردادماه تا ۵ تیرماه به عنوان تعطیلات در نظر گرفته شده است؛ البته خود به خود به دلیل دو عید قربان و غدیر، دو تعطیلی خواهد بود.

در ادامه این جلسه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کارمندان شهرداری اجازه استفاده از امکانات را برای انتخابات ندارند، یادآور شد: استفاده از نیرو‌های انسانی نیز ممنوع است و این تذکر را به مدیران ارشد شهرداری اعلام می‌کنم.

وی افزود: در یک یا دوره اعضا در مسجد شیخ فضل اله نوری گردهم می‌آمدند و این مسئله را به صورت جدی به آنها یادآوری می‌کردیم. در حال حاضر چنین ضرورتی را نمی‌بینم و همین تذکر به نظر کافی است و قطعاً شاهد چنین چیزی نخواهیم بود.

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورا نیز با بیان اینکه غیبت اعضا در جلسات صحن شورا بعضاً به دلیل حضور در دیگر جلسات است، تصریح کرد: بنده امروز از ساعت هفت صبح برای بررسی برخی پرونده‌ها در جلسه حضور داشتم و علت تأخیر حضور در برخی جلساتی است که از پیش تعیین شده است.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ تمدید شد-پیام امروز

۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳  دکتر علیرضا کریمیان با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *