سوله آکام فلز

صالیحمیدزیچ: بازی من‌سیتی و بایرن مونیخ هیجان‌انگیزترین بازی مرحله یک‌ چهارم نهایی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن صالیحمیدزیچ در خصوص مشخص شدن منچسترسیتی به عنوان رقیب بایرن مونیخ در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: من دوست دارم مقابل تیم‌های خوب بازی کنیم. بازیکنان ما بسیار متمرکز هستند. این یک بازی سطح بالا است. منچسترسیتی حریف سختی است و به نظر من قوی‌ترین حریف این مرحله برای ما بود. این یک فینال دیگر برای بایرن است. بعد از پاری‌سن‌ژرمن، این یک فینال دیگر است، تیمی که کیفیت بالایی دارد. منچسترسیتی مقابل لایپزیگ پیروزی خیلی قانع‌کننده‌ای کسب کرد. ما دوباره با پپ گواردیولا ملاقات خواهیم کرد. من مشتاقانه منتظر این دو بازی مقابل آنها هستم.

وی همچنین درباره رویارویی با مهاجم پیشین دورتموند که این فصل در منچسترسیتی هم فوق‌العاده ظاهر شده، اظهار داشت: هالند یکی از بهترین مهاجمان جهان است، اما ما در برابر پاری‌سن‌ژرمن خیلی خوب دفاع کردیم. فکر می‌کنم من‌سیتی در حال حاضر خیلی بهتر عمل می‌کند و بر این باورم که تقابل منچسترسیتی و بایرن مونیخ هیجان‌انگیزترین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی است.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ در پایان خاطرنشان کرد: من معتقدم که در برابر بهترین تیم‌ها بهترین عملکرد را داریم. چنین بازی‌هایی برای هواداران مهم است. مشتاقانه منتظر این تقابل هستم.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

استقلال ۳ – ۲ شمس آذر/ آبی پوشان به صدر جدول برگشتند-پیام امروز

۲۰:۵۲ – ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ۲۰:۵۲ – ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ لیگ برتر فوتبال؛ درچارچوب هفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *