سوله آکام فلز

صداقت: فینال جام حذفی مهیج خواهد بود/ فاضلی: مهم‌ترین فاکتور، استقامت ذهنی است

نشست خبری پیش از بازی فینال جام حذفی امروز (سه‌شنبه) در محل سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دیدار فینال جام حذفی، میان دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک فردا (چهارشنبه)، ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

مصطفی صداقت مربی نساجی در نشست خبری قبل این دیدار با توجه به محرومیت ساکت الهامی و غیبت این مربی در این کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: همیشه بازی فینال حساس و هیجان‌انگیز بوده است. دو تیم با شرایط خاص به فینال رسیده‌اند و تیم‌های مدعی را حذف کرده‌اند. قطعا این بازی، یکی از بازی‌های مهیج و حساس خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال نساجی در صورت قهرمانی، شرایط لازم را برای حضور در آسیا دارد؟ گفت: درباره جزئیات باید مدیریت باشگاه صحبت کنند. همچنین گفته شده که مشکلات باید برطرف شود و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

صداقت خاطرنشان کرد: بعد بازی با مس کرمان، تمام مدیران نساجی تاکید کردند که تیم باید آرامش داشته باشد تا از فینال جام حذفی لذت ببریم. ساکت الهامی تاکید داشته است که باید از بازی لذت برد. باید از این فرصت برای نمایش کیفیت فوتبالی‌مان استفاده کنیم. شک نکنید که اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. آقای حدادیان بار تیم را یک تنه به دوش کشیدند و باید در شهرهای  مختلف بازی‌ها را برگزار می‌کردیم. این فینال یک هدیه به مجموعه تیم بود و یک هدیه به هواداران بود که حتی نتوانستند یک جلسه تمرینی تیم را ببینند. ما برای رسیدن به این رویا خیلی تلاش کردیم و ما به هواداران این قول را می‌دهیم که مانند یک جنگجوی مبارز تمام تلاش خود را می‌کنیم.

مربی نساجی تاکید کرد:‌ بازی‌های این فصل نساجی و تقابل ما مقابل تیم‌های بزرگ نشان داده است که ما می‌خواهیم بهترین کیفیت را ارائه دهیم. ما ورزشگاه امام رضای مشهد را به عنوان ورزشگاه خود انتخاب کردیم. زمین تمرین ما هم به لطف مجموعه مدیریت باشگاه نساجی شرایط خوبی دارد و یکی از بهترین زمین‌ تمرین‌های موجود است. ما در بازی‌های بزرگ کیفیت خودمان را نشان دادیم و حتی اگر شکست خوردیم، کیفیت خوبی از خودمان نشان دادیم. شک نکنید تیم ساکت الهامی قطعا به دنبال فوتبال زیباست.

همچنین وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری پیش از فینال جام حذفی گفت: به تیم خوب نساجی بابت حضور در فینال جام حذفی تبریک می‌گویم. خوشحالیم که دو تیم ریشه‌دار و پرهوادار فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد و امیدوارم در یک نبرد جوانمردانه، هر تیمی که لیاقت‌بیشتری داشته باشد، پیروز میدان شود. نساجی شایسته حضور در فینال بوده و مسیر سختی را تا فینال پیش برده است.

او ادامه داد: ما شناخت خوبی از تیم نساجی داریم. در رقابت های جام  حذفی، مهم‌ترین فاکتور استقامت ذهنی است و هر تیمی این مساله را تا فینال رعایت کند، می‌تواند به موفقیت برسد. ما سعی کردیم از بعد بازی مقابل پرسپولیس، یک فضای آرامی برای تیم فراهم کنیم و بازیکنان را برای این بازی آماده کنیم. بازیکنان بازخورد خوبی به ما دادند و ما سخت تلاش کردیم و وقت گذاشتیم تا کمک‌های لازم صورت بگیرد و امیدوارم بتوانیم به ایده‌آل‌های خود برسیم.

فاضلی در پاسخ به این سوال که آیا آلومینیوم در صورت قهرمانی، شرایط لازم را برای حضور در آسیا دارد؟ گفت: تیم ما به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرایط حضور در آسیا دارد و زیرساخت خوبی دارد. در برخی جزئیات مشکل وجود دارد که آن‌ها هم قابل حل است.

او درباره اینکه قبلا در تیم نساجی حضور داشته است، خاطرنشان کرد: من چند هفته پیش هم گفتم که فوتبال رفت و آمد دارد اما ما باید اخلاق را رعایت کنیم. من در نساجی و آلومینیوم در سه مقطع حضور داشتم و حساسیتی برای من وجود ندارد هر کادر فنی آلومینیوم اراک نشان داده است که می‌خواهد بدون تنش کار خود را پیش ببرد. ما سعی کردیم فلسفه فوتبالی خود را پیاده کنیم. فینال جام حذفی هم حساسیت‌های خودش را دارد و آرزوی موفقیت برای هر دو تیم می‌کنم.

او درباره حضور هواداران در فینال جام حذفی گفت: خدا را شکر به انعطاف‌پذیری خوبی رسیدیم و ما اگر تماشاگر باشد یا نباشد، ما آمادگی لازم را داریم. وقتی تماشاگر حضور داشته باشد، شدت و حساسیت مسابقه بیشتر می‌شود. در بازی مقابل پرسپولیس، یکی از انگیزه‌های ما حضور تماشاگران بود و برای ما بسیار تاثیرگذار بود.

مربی آلومینیوم در پایان درباره احتمال خستگی بازیکنان در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: هر دو تیم زمان لازم برای ریکاوری داشته‌اند و تاثیر خاصی نخواهد داشت.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند-پیام امروز

حسین اسداللهی، دبیر كمیته ملی شیر وزارت آموزش و پرورش در ارتباط تلفنی با برنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *