سوله آکام فلز

ضرورت استفاده از منابع محلی برای تأمین آب شهرها و روستاهای قم

ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر ضرورت استفاده از منابع محلی برای تأمین آب شهرها و روستاهای استان تأکید کرد.

مهندس حسن بختیاری مدیر عامل شرکت آب  و فاضلاب استان قم در سومین روز از سال جدید از تأسیسات آبرسانی روستای وشنوه بازدید کرد و در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای این روستا برگزار شد بر لزوم استفاده از منابع محلی پایدار برای تأمین آب این روستا و سایر شهرهای و روستاهای استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به این روستای وشنوه در دستور کار قرار دارد، گفت: البته ما نباید  این موضوع اکتفا کنیم بلکه لازم است از منابع زیرزمینی داخل روستا نیز برای تأمین آب استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر ضرورت برطرف کردن معارضین حفر چاه در روستای وشنوه تأکید کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه مجوز حفر چاه سال گذشته اخذ شده است اما به دلیل این مشکلات هنوز امکان حفر چاه فراهم نشده است.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان آمادگی دارد با همکاری شورای اسلامی و اهالی روستای وشنوه، عملیات اجرایی  حفر چاه و خط انتقال آب را به‌عنوان راهکار کوتاه‌مدت برای برطرف کردن مشکل کم‌آبی این روستا به‌ویژه در فصل تابستان  به سرعت آغاز کند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال-پیام امروز

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *