ضرورت بهره‌مندی از دانش و تعهد جهاددانشگاهی/ حضور۳ جهادگر در هیئت اندیشه ورز شورا

ایسنا/گلستان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اشاره به همکاری های دوجانبه این نهاد با جهاددانشگاهی، گفت: سه تن از مدیران جهاددانشگاهی در کمیته های مختلف هیئت اندیشه ورز این شورا عضویت دارند.

مهدی طالبی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل این نهاد انقلابی و تبریک این ایام، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک مجموعه مولود انقلاب اسلامی که از بطن انقلاب و در راستای اهداف متعالی آن شکل گرفته همواره در طول دهه های گذشته توانسته رسالت های خود را در بخش های مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی اجرایی کند.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  استان گلستان تعامل بسیار خوبی با جهاددانشگاهی دارد، افزود: تا کنون چندین جلسه هم اندیشی و هم افزایی با مدیران این نهاد در استان برگزار کرده ایم که خروجی های بسیاری نیز داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر سه تن ار اعضای جهاددانشگاهی در هیئت اندیشه ورز این شورا حضور دارند، خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم از ظرفیت های پژوهشی، آموزشی و رسانه ای این مجموعه در راستای اهداف شورا بهره ببریم.

طالبی آینده پیش روی جهاد دانشگاهی در استان گلستان را بسیار روشن و پرافتخار دانست و ادامه داد: اینکه استاندار گلستان چندین بار از این نهاد درجلسات مختلف نام برده و ماموریت های ویژه ای را نیز به این مجموعه داده نشان از اعتماد دولت و حاکمیت به جهاددانشگاهی و امید به نقش آفرینی مثبت آن در توسعه و آبادانی استان است.

وی از همکاری جهاددانشگاهی با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت اعتیاد خبر داد و گفت: به پیشنهاد و ابتکار فرماندار شهرستان کلاله طرح جامع پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در این شهرستان با مشارکت جهاددانشگاهی تدوین و اجرایی خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه هوشمندانه و عالمانه با مواد مخدر نیز نیازمند نگاه دانش بنیان و بهره مندی از دانش روز هستیم، اضافه کرد: انتظار داریم جهاددانشگاهی در این حوزه نیز به کمک ما آمده تا بتوانیم اقدامات اثربخشی را ساماندهی و اجرا کنیم.

طالبی توجه به ظرفیت جوانان متعهد در جهاددانشگاهی را یکی از ضرورت های تحقق شعار سال جاری دانست و تاکید کرد: همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا با بهره مندی از ظرفیت علمی و جهادی این نهاد برای آینده استان گلستان اتفاقات بزرگ، ریشه دار و مبتنی بر دانش و فناوری را پدید آوریم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner