طراحی سایت با وردپرس به صورت دورکاری

البته هر شغلی هر چقدر هم که بزرگ باشد، ایراداتی دارد. مهم این است که بر اساس زندگی شخصی و علایق خود، مزایای آن شغل را بیشتر خواهید دید و با اشتیاق آن شغل را انتخاب کنید. سختی های کار طراحی سایت در زیر ذکر شده است.

به روز شده:

وردپرس هر روز تغییر می کند. بنابراین باید به روز باشید. بنابراین، اگر علاقه ای به یادگیری و به روز بودن ندارید، بیشتر به انتخاب شغل طراحی سایت با وردپرس فکر کنید.

رقابت بالا:

همانطور که گفته شد، باید روش های مختلف بازاریابی را یاد بگیرید تا مشتریان شما را نسبت به رقبایتان انتخاب کنند. شما تنها طراح وب در این بازار نیستید و رقبای زیادی دارید. به خاطر داشته باشید که قیمت پایین تنها راه جذب مشتری نیست!

درک نادرست کارفرما از تلاش های طراح سایت:

هنگامی که کار طراحی وب سایت خود را با وردپرس شروع می کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از کارفرمایان تلاش های شما را دست کم می گیرند. چون با این رشته آشنایی ندارند. از این رو ممکن است گاهی حقوق مقرر را بیش از حد بدانند. این مشکل بیشتر برای کارفرمایان با مشاغل سنتی رخ می دهد.

مثلا می توانید با المنتور سایتی طراحی کنید و بعد از اعلام هزینه کارفرما بگوید جریان چیست؟ شما یک افزونه نصب کرده اید! شما کار خاصی انجام ندادید!” در حالی که المنتور آنقدر وسیع است که تقریباً ۶۰ ساعت آموزش در دوره Elementor Plus ثبت شده است تا Elementor را به طور کامل توضیح دهد.

بنابراین، قبل از شروع هر پروژه، حتما تلاش های پروژه و جزئیات شغلی را به طور کامل برای کارفرما توضیح دهید.

امنیت شغلی:

کار طراحی سایت پردرآمد و جذاب است. اما هر روشی را که برای کسب درآمد در این شغل انتخاب کنید، باز هم احتمال از دست دادن شغل وجود دارد. اما با افزایش مهارت و تجربه شما، دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهید بود.

قیمت پایین برای مبتدیان:

معمولا مزیت طراحان وب سایت با تجربه کمتر قیمت پایین آن است. در نتیجه، ممکن است گاهی اوقات برای شما مشکل باشد که قیمت را برای کارفرما توجیه کنید. اما نگران نباشید. تعداد کارفرمایان به دنبال کار با کیفیت بسیار زیاد است! کسی که می خواهد یک ساعت رولکس اصل بخرد، قیمت ساعت را با ساعت های تقلبی مقایسه نمی کند. زیرا به دنبال کیفیت است و می داند که قیمت ارزانی بدون دلیل وجود ندارد.

ساعات کار طولانی:

برای مشاغلی مانند طراحی وب، معمول است که ساعات کاری بیشتر از ساعات اداری باشد. به خصوص برای فریلنسرها و کسانی که کسب و کار خود را دارند. حتی گاهی اوقات احساس می کنید که زندگی شخصی شما با کار ادغام شده است و ممکن است اعتراض دوستان، خانواده و اقوام را بشنوید.

بنابراین بهتر است یک برنامه اساسی داشته باشید و برای هر قسمت از زندگی زمان خاصی تعیین کنید. مطمئناً، گاهی اوقات تا دیر وقت بیدار ماندن برای به پایان رساندن یک پروژه و کار در تعطیلات کاملاً طبیعی است.

نیازهای مدیریت زمان:

اگر مدیریت زمان ندارید، ممکن است پروژه ها را به موقع تحویل ندهید. هر گونه نارضایتی می تواند کار آینده شما را به خطر بیندازد. با تشکیل تیم و تقسیم کارها این مشکل تا حدود زیادی حل می شود. اگر در حال حاضر به تنهایی کار می کنید، مطمئن شوید که زمان خود را در طول روز مدیریت می کنید و پروژه ها را بر اساس توانایی و زمان خود می پذیرید.

مزایای کار طراحی سایت با وردپرس

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

طراحی سایت در آمریکا

طراحی سایت در آمریکا به فرایند طراحی و ایجاد یک وبسایت یا صفحه وب مربوط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner