امیرمسعود عابدین: بنتلی که به خاطر خودروهای مجلل خود شهرت دارد، با ورود به دنیای تولید عسل، مسیری بینظیر را طی کرده و ثابت میکند که تجملگرایی فراتر از قلمرو خودروها است.
سفر بنتلی به دنیای زنبورها با تأسیس مرکز تولید عسل در دفتر مرکزی آن در کرو آغاز شد. این ابتکار، بخشی از استراتژی جاه طلبانه Beyond۱۰۰ بنتلی، با هدف افزایش پایداری زیست محیطی در تاسیسات Pyms Lane است. این مرکز دارای ۱۷ کندو است و بیش از یک میلیون زنبور را در خود جای داده است.
نکته قابل توجه این سرمایه گذاری شیرین، اعلام پنجمین برداشت عسل با نمایش عسل ویژه Black Edition Label است. بیش از ۵۰۰ شیشه از این شهد لذیذ از دو کندو که در ابتدا در سال ۲۰۱۹ نصب شده بودند، جمع آوری شد. تنها ۵۰۰ قوطی نکتار بلک ادیشن که از دو کندوی قدیمی و اختصاصی بنتلی بدست آمده و همچنین ۱۰۰۰ قوطی از کندوهای جدید قابل عرضه هستند.
جالب است بدانید که غیر از مشتریان خاص بنتلی، هیچ فرد دیگری نمیتواند این عسلها را خریداری کند!
بیشتر بخوانید:
این ابتکار بنتلی نه تنها تصویر شیرینی را به شرکت اضافه میکند، بلکه به عنوان آغازگر گفتگو در مورد مسئولیت زیست محیطی نیز عمل میکند. خودروسازانی مانند بنتلی با درگیر شدن در سرمایه گذاریهای غیرمتعارف نشان میدهند که جاده موفقیت همیشه با لاستیک هموار نمیشود.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.