عملیات امروز انصارالله تأثیر مهمی در ادامه نبرد طوفان الاقصی دارد


سخنگوی گردان‌های قسام:

عملیات امروز انصارالله تأثیر مهمی در ادامه نبرد طوفان الاقصی دارد





سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که عملیات امروز -یکشنبه- نیروهای مسلح یمن تحولی بزرگ بود که تأثیرات مهمی در روند و ادامه نبرد طوفان الاقصی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که عملیات امروز -یکشنبه- نیروهای مسلح یمن تحولی بزرگ بود که تأثیرات مهمی در روند و ادامه نبرد طوفان الاقصی خواهد داشت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ابو عبیده طی بیانیه‌ای مطبوعاتی از عملیات موشکی جنبش انصار الله یمن علیه یک هدف نظامی در نزدیکی تل آویو تمجید کرد و گفت:«نوع سلاح استفاده شده در این عملیات و ماهیت این هدف و دیگر جزئیاتی که ما از طریق برادران مان در یمن در جریان آن قرار گرفتیم، بیانگر تحولی بزرگ است که تأثیرات مهمی در روند و ادامه نبرد طوفان الاقصی خواهد داشت».

وی افزود:« رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است و امروز نتوانست به همراه متحدانش یک موشک را رهگیری یا ساقط کند و این نشان می دهد که این رژیم ناتوان‌تر از آن است که جنگ را در جبهه‌های جدید گسترش دهد که با هزاران موشک و حملات پیش‌بینی‌نشده از سوی آنها مواجه خواهد شد و چنین اقدام حماقت‌آمیزی به این معنی خواهد بود که نتانیاهو رژیم فرتوت خود را به سمت یک فاجعه واقعی پیش می برد».

«یحیی سریع» سخنگوی نظامی جنبش انصار الله پیش از این اعلام کرده بود که مبارزان این جنبش امروز  در عملیاتی پیشرفته یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در یافا را با موشک مافوق صوت هدف قرار داده‌اند و این موشک مسافتی در حدود دو هزار و ۴۰۰ کیلومتر را در طی ۱۱ دقیقه و نیم طی کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی ارتش صهیونیستی، موشک «زمین به زمین» شلیک شده از یمن در منطقه خالی از سکنه در شرق تل آویو اصابت کرده و باعث پرتاب شدن ترکش‌های موشک به فاصله شش کیلومتری فرودگاه «بن گوریون» در شرق تل آویو شده است.

 

 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

باید هر سال ۹۵۰ اثر غیر منقول احیا و مرمت شود/ در ۴ سال آینده ۱۰ اثر جهانی ایران به یونسکو اضافه شود

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین تکریم و معارفه وزرای پیشین و جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner