سوله آکام فلز

غول داروسازی بریتانیا شرکت آمریکایی خرید

شرکت داروسازی گلاکسواسمیت‌کلاین، غول داروسازی بریتانیا شرکت بیوتکنولوژی آمریکایی سیرا انکولوژی(Sierra Oncology) متخصص در داروهای انواع نادر سرطان را به قیمت ۱.۹ میلیارد دلار خریداری کرد.

به گزارش ایسنا، این داروساز بریتانیایی در حال تقویت داروی پایدار خود برای مبارزه با سرطان و آماده‌شدن برای جداسازی واحد سلامت مصرف‌کننده است. این خرید که ارزشی معادل ۱.۷ میلیارد یورو دارد، با هدف حمایت از توسعه داروهای جدید در کنار درمان سرطان مغز استخوان است و بخشی از تلاش اما والمسلی، مدیرعامل شرکت گلاکسواسمیت‌کلاین برای تقویت تجارت داروسازی است.

لوک میلز، مدیر بازرگانی افزود: با این خرید پیشنهادی، ما این فرصت را داریم که به طور بالقوه مزایای جدیدی را برای بیماران به ارمغان بیاوریم و مجموعه داروهای تخصصی خود را بیشتر تقویت کنیم.

گلاکسواسمیت‌کلاین، بر داروهای پرسود سرطان، اچ‌آی‌وی و سایر بیماری‌ها و همچنین واکسن‌ها تمرکز دارد. بر اساس بلومبرگ، در حالی که این معامله دلگرم‌کننده است اما این شرکت به گام‌های بیشتری برای ایجاد مجموعه داروهای جدید خود در مراحل پیشرفته توسعه نیاز دارد.

این شرکت با خرید سیرا، موفقیت یک داروی آزمایشی در درمان بیماران مبتلا به یک نوع سرطان مغز استخوان را بدست می‌آورد و فروش این دارو در سال ۲۰۲۴ به عنوان اولین سال پیش‌بینی فروش می‌تواند درآمد این شرکت را افزایش دهد.

به نقل از بلومبرگ، گلاکسواسمیت‌کلاین، شرکت داروسازی سرطان Tesaro را در سال ۲۰۱۸ به مبلغ ۵.۱ میلیارد دلار خریداری کرد و پس از آن مشارکت ۴.۲ میلیارد دلاری با شرکت Merck آلمان را داشت.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته -پیام امروز

 قانون مالیات بر خانه‌های خالی با هدف کاهش قیمت اجاره بها، افزایش عرضه مسکن و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *