سوله آکام فلز

فرانسه ۰ – ۰ هلند/ اولین بازی بدون گل جام، در جدال بزرگان رقم خورد-پیام امروز


در ادامه مسابقات یورو ۲۰۲۴ و در دور دوم مرحله گروهی این بازیها، تیم‌های هلند و فرانسه از گروه D و در ورزشگاه لایپزیش به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. این مسابقه نخستین بازی بدون گل این جام بود.

این مسابقه برخلاف سایر بازی‌های این جام، موقعیت گل چندانی نداشت و دو تیم با احتیاط فراوان در زمین حاضر شدند. البته فرانسه به خصوص توسط گریزمن فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت، اما مهاجم اتلتیکو مادرید دو بار با بی دقتی زیاد در یک قدمی دروازه هلند نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند.

هلند هم البته چند فرصت گلزنی خوب داشت که مایک مانیان دروازه بان فرانسه آنها را از لاله‌های نارنجی گرفت. البته هلندی‌ها در اواسط نیمه دوم توانستند دروازه فرانسه را باز کنند، اما داور آن را آفساید اعلام کرد. شوت ژاوی سیمونز اگرچه از پشت محوطه جریمه و بدون برخورد با کسی وارد دروازه فرانسه شد، اما داوران بازی تشخیص دادند یک بازیکن حاضر در آفساید هلند برای دروازه بان این تیم مزاحمت ایجاد کرده و اگرچه توپ به او برخورد نکرد، اما آفسایدش گرفته شد.

در این مسابقه کیلیان امباپه ستاره فرانسوی‌ها که در بازی نخست از ناحیه بینی دچار مصدومیت شده بود، به میدان نرفت. اگرچه گفته می‌شد او با ماسک مخصوص بازی خواهد کرد، اما دشان ترجیح داد که ریسک نکند و امباپه را به میدان نفرستد.

با این نتیجه فرانسه و هلند که بازی اولشان را برده بودند، چهار امتیازی شدند، اتریش با سه امتیاز سوم است و لهستان تیم بدون امتیاز این گروه است که دیگر شانسی برای صعود به مرحله بعد نخواهد داشت.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

۲ بازیکن تمدیدی پرسپولیس مشخص شدند-پیام امروز

باشگاه پرسپولیس در روز‌های اخیر مذاکراتی را با بازیکنانی دارد که قراردادشان با این تیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *