فرصت خوب تن هاخ برای خروج از بحران/ تاتنهام میهمان خوبی است!


بازی بزرگ هفته

فرصت خوب تن هاخ برای خروج از بحران/ تاتنهام میهمان خوبی است!





جدال منچستر یونایتد و تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم نتایج مطلوبی تا اینجای مسابقات در لیگ برتر انگلیس نگرفته اند.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد و تاتنهام بعد از شروع متفاوت لیگ اروپا برای بازی بزرگ امشب در اولدترافورد آماده می‌شوند. فشار روی اریک تن‌هاخ بعد از تساوی یک بر یک مقابل توئنته افزایش یافته درحالی‌که تیم ده‌نفره اسپرز پنجشنبه‌شب سه گل بدون پاسخ به قره‌باغ زد.

هافبک یونایتد، کریستین اریکسن در جریان نخستین بازی اروپایی یونایتد در این فصل و بعد از آن، خبرساز شد؛ ابتدا با زدن گلی زیبا و بعد با اعتراف به اینکه تیم میهمان بیشتر از یونایتد به دنبال پیروزی بوده و این نگران‌کننده است. یونایتد هفته قبل هم مقابل کریستال‌پالاس بدون گل متوقف شده بود. فقط زمان مشخص می‌کند مالکان جدید چقدر درباره تن‌هاخ صبر می‌کنند اما قطعاً مربی هلندی نتوانسته تصمیم سر جیم راتکلیف در حمایت از او به جای تغییر در تابستان را موجه جلوه دهد چون تیمش بعد از پنج بازی در نیمه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

اوضاع یونایتد خیلی هم خراب نیست چون در چهار بازی آخر خودش نباخته‌ اما فقط ساوتهمپتون موقعیت گل کمتری نسبت به یونایتد روی دروازه حریفان ایجاد کرده است. تیم آنژه پوستکوگلو تا همین چند هفته قبل از نبود خلاقیت رنج می‌برد تا اینکه فرم خودش را پیدا کرده و در سه بازی اخیر هشت گل زده است. تاتنهام هفته قبل مقابل برنتفورد در ۳۰ ثانیه ابتدایی عقب افتاد اما سه گل به این تیم زد و برای لیگ اروپا آماده شد.

اخراج زودهنگام رادو دراگوسین می‌توانست بازی با تیم آذری را به یک پوست موز برای اسپرز تبدیل کند اما قره‌باغ موقعیت‌های فوق‌العاده را یکی بعد از دیگری از دست می‌داد، در عوض برنان جانسون، پاپه سار و دومینیک سولانه برای اسپرز گل زدند تا تیم متحول شده پوستکوگلو سومین برد متوالی را به دست آورد. تاتنهام در خارج از خانه عملکرد خوبی نداشته و در ۱۲ بازی آخرش در زمین رقبا در لیگ برتر تنها دو برد داشته درحالی‌که چهار تا از شش مسابقه آخر را باخته و در این دوره فقط در زمین تیم سقوط کرده شفیلدیونایتد به پیروزی رسیده است. البته غول شمال لندن فصل قبل در اولدترافورد ۲ بر ۲ مساوی کرده تا سه بازی بدون باخت در لیگ برتر مقابل یونایتد به ثبت برساند، مثل اینکه «تئاتر رؤیاها» دیگر آن قلعه مخوف و ترسناک رقبا نیست.

 

اخبار تیمی

کمی بعد از بازی با توئنته، مربی یونایتد تأیید کرد چند بازیکن برابر تاتنهام حضور ندارند: لنی یورو، تایریل مالاسیا، ویکتور لیندلوف و لوک شاو این بازی را از دست می‌دهند. مربی هلندی تغییراتی ایجاد می‌کند از جمله کوبی ماینو که برای بازی در وسط زمین دوباره فراخوانده می‌شود و مانوئل اوگارته که هنوز در لیگ برتر در ترکیب اصلی نبوده، برایش راه باز می‌کند.

آلخاندرو گارناچو هم احتمالاً به ترکیب اصلی برگردد اما اینکه جای مارکوس رشفورد یا آماد دیالو را بگیرد، معلوم نیست. حال که صحبت از ابهامات هجومی است، به این هم اشاره کنیم که تاتنهام در جریان برد مقابل قره‌باغ بشدت نگران شد چون کاپیتان سون هئونگ مین دچار مصدومیت شد هرچند مربی استرالیایی بعد از بازی گفت، فکر نمی‌کند مصدومیت سون جدی باشد.

هیچ بازیکنی در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لیگ برتر به ۱۳ موقعیت ایجاد شده توسط سون نمی‌رسد؛ او باید مقابل یونایتد بازی کند چون در هفت بازی گذشته چهار گل زده و یک پاس گل داده است. اخراج دراگوسین ربطی به لیگ برتر ندارد بنابراین ویلسون اودوبرت و ریچارلیسون، تنها کسانی هستند که قطعاً تاتنهام را در سفر به منچستر همراهی نمی‌کنند.

 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

پیکر سید حسن نصر الله از زیر آوار «سالم» بیرون کشیده شد

۰۸ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۵:۳۴:۰۱ رویترز گزارش داد: رسانه‌های غربی ‌گزارش دادند که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner