سوله آکام فلز

فرصت طلایی برای حضور رضا مهماندوست در تیم ملی تکواندو

با توجه به اینکه هادی ساعی پس از بدست گرفتن ریاست فدراسیون تکواندو، فعالیت مهماندوست در کشور آذربایجان را مانع حضور او در تیم ملی تکواندوی ایران می‌دانست، حالا با استعفای او باید دید ساعی از این فرصت طلایی برای استفاده از مهماندوست استفاده می‌کند یا خیر؟

به گزارش ایسنا، رضا مهماندوست سرمربی موفق تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان سرانجام پس از ۷ سال فعالیت در این کشور به همکاری خود با تیم ملی آذربایجان پایان داد اما فدراسیون تکواندو تاکنون هیچ واکنش یا ابراز علاقه‌ای برای استفاده از ظرفیت او در تیم ملی را از خود نشان نداده است.

هادی ساعی پس از بدست گرفتن ریاست فدراسیون تکواندو در نشست خبری خود درباره احتمال انتخاب مهماندوست به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو، فعالیت او در آذربایجان را مهمترین مانع برای استفاده از مهماندوست در تیم ملی تکواندو اعلام کرد اما حالا با توجه به استعفای مهماندوست از تیم ملی آذربایجان، باید دید ساعی چه برنامه ای برای استفاده از این چهره موفق در تیم ملی دارد؟

هر چند پس از موضع گیری ساعی در قبال مهماندوست، سرمربیگری تیم ملی به بیژن مقانلو سپرده شده و هدایت تیم ب ایران نیز در اختیار علی محمد بسحاق قرار گرفته است، اما شنیده ها حاکیست هنوز قراردادی در اینباره به امضا نرسیده و انتخاب نهایی سرمربی تیم ملی تکواندو به عملکرد تیم های الف و ب ایران در رقابت های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا بستگی دارد.

بر همین اساس و با توجه به استعفای مهماندوست و مهیا شدن شرایط برای حضور او در تیم ملی تکواندو، مشخص نیست آیا هادی ساعی رییس جوان فدراسیون تکواندو در ماه های ابتدایی فعالیت خود، برنامه‌ای برای استفاده از این مربی موفق در تیم ملی را دارد یا کماکان قصد دارد انتخاب سرمربی تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان را منوط به نحوه عملکرد مقانلو و بسحاق در رویدادهای پیش رو کند؟

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد-پیام امروز

بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *