سوله آکام فلز

فیبرنوری مخابرات به بانک مسکن دامغان رسید/ عملیات تخلیه حوضچه‌های مخابراتی گرمسار


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، نصیری در تکمیل این خبر گفت: به منظور ایجاد ارتباط بهتر و سهولت در انجام امور بانکی و با هدف توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی بر بستر فیبرنوری، عملیات حفاری و فیبرکشی بانک مسکن شعبه شهید بهشتی دامغان انجام شد.

وی تصریح کرد: با انجام این طرح، امکان ارائه سرویس‌های جدید مخابراتی و واگذاری اینترنت پرسرعت (FTTH) بر بستر فیبرنوری فراهم شده است.

وی در پایان افزود: انجام این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و حفاری و فیبرکشی به طول ۶۰ متر اجرا شد.

همچنین با تلاش همه جانبه کارکنان و پیمانکاران مخابرات شهرستان گرمسار، تخلیه آبگرفتگی حوضچه مخابراتی این شهر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.

فرامرز قدس گفت: در راستای حفظ پایداری ارتباطات و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، عملیات تخلیه آبگرفتگی حوضچه مخابراتی میدان نینوا گرمسار با موفقیت به پایان رسید.

سرپرست مخابرات شهرستان گرمسار ادامه داد: با تلاش و پیگیری به موقع پرسنل بخش فنی و شبکه، عملیات تخلیه حوضچه به طور کامل صورت گرفت که خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت و آسیبی به تجهیزات وارد نشد و مشترکین این منطقه دچار اختلالی نشدند.

۴۶


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

افراد از خرید گوشت کنار جاده اجتناب کنند-پیام امروز

امین اسدی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین اعلام وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *