فیروزی: مقابل پرسپولیس حریف آسانی نیستیم / برد برابر هوادار از نان شب واجب‌تر بود

ایسنا/خوزستان مدیر تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به انگیزه خوب این تیم برای دیدار با پرسپولیس، گفت: مقابل پرسپولیس حریف آسانی نخواهیم بود و تمام تلاش ما این است با دست پر به خوزستان برگردیم. 

علی فیروزی در گفت و گو با ایسنا،  اظهارکرد: شرایط تیم صنعت نفت آبادان بعد از پیروزی و شکست دادن تیم هوادار تهران خیلی خوب شده است. مجموعه کادر و بازیکنان نیاز به کسب ۳ امتیاز اول را  داشتند که خوشبختانه در یک بازی سخت بیرون از خانه این اتفاق افتاد و جبران شکست در خانه هفته قبل در مقابل آلومینیوم شد.

وی افزود: مهمترین و سخت‌ترین کار برای کادر مدیریتی فنی یک تیم، جمع کردن و قرار دادن بازیکنان بعد از یک شکست بد، در مسیر پیروزی و کسب اعتماد به نفس مجدد است که به لطف خداوند و کادر فنی این شرایط خیلی سریع به نفع تیم تغییر پیدا کرد. 

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اگر بخواهیم ارزیابی از ۳ بازی گذشته تیم نفت آبادان داشته باشیم باید گفت، مجموع ۴ امتیاز از ۳ بازی نمی تواند برای ما با این پتانسیل و محدودیت های مالی خیلی هم بد باشد. در بازی اول که میهمان تیم تا دندان مسلح فنی و فوق العاده تدارک شده فولاد بودیم کسب نتیجه مساوی به نوعی یک پیروزی بود اما در هفته دوم واقعا تیم یک هفته خیلی سختی را به لحاظ تمرینی در گرمای وحشتناک آبادان سپری کرد، چرا که در آن هفته گرمای بی سابقه ای را در خوزستان و به خصوص اهواز و آبادان تجربه کردیم و بازیکنان ما در روز بازی با آلومینیوم از طرفی تحت فشار نتیجه گیری و از طرفی دیگر با بدن های تحلیل رفته بر اثر گرما و رطوبت بی سابقه نتوانستند عملکرد خیلی خوب‌ و در سطح بالایی داشته باشند، این در حالی است که تیم حریف هم در نیمه دوم با بازی بسته کار را برای بچه های ما دشوار کرد زیرا بازیکنان نیاز به انرژی مضاعفی هم برای باز کردن این دفاع و هم مالکیت توپ در زمین حریف داشتند که همان طور که گفتم بیشتر آنها تخلیه انرژی شده بودند. 

وی عنوان کرد: به هر حال مجموعه تیم برای جبران آن شکست و خوشحالی هواداران مان که صاحبان اصلی این تیم هستند خیلی زود واکنش نشان دادو دستورات تاکتیکی کادر فنی را در بازی مقابل هوادار که از جمله تیم های محکم و خوب لیگ است، به خوبی اجرا و موفق به کسب پیروزی حیاتی شد. برای نفت آبادان کسب ۳ امتیاز برابر چنین تیم هایی که از نظر جایگاه و پتانسیل در جدول لیگ تقریبا هم سطح ما هستند، از نان شب واجب تر است که این مهم را بچه ها با تلاش خودشان رقم زدند و باعث شدند تیم با یک روحیه خوب به پیشواز بازی با پرسپولیس تهران برود. 

فیروزی گفت: با همین روحیه خوب برای بازی با پرسپولیس آماده هستیم و مقابل پرسپولیس حریف آسانی نخواهیم بود و تمام تلاش نفت آبادان این است که با آنالیزی که سرمربی تیم از حریف داشته است، با دست پر به خوزستان برگردیم. 

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner