سوله آکام فلز

قادری: از رضا یزدانی و کمیل قاسمی در تیم ملی استفاده شود/ از رنگرز توقع بیشتری داریم

سلمان قادری رییس کهنه‌کار هیات کشتی جویبار پس از بازگشت مجدد به هیات کشتی این شهر، گفت: رییس فدراسیون کشتی گفت بیا و محکم کار کن.

سلمان قادری در گفتگو با ایسنا، درباره بازگشت به هیات کشتی جویبار، اظهار کرد: به هر حال در هر سمتی رفت و بازگشت وجود دارد و برای هر فردی این اتفاق رخ خواهد داد. جویبار پایتخت کشتی ایران و جهان است و قطعا فدراسیون کشتی به راحتی از پتانسیل این شهر و افتخاراتی که برای کشتی ایران بدست آورده نمی‌گذرد. در دو جلسه ای که با آقای دبیر رییس فدراسیون کشتی داشتم، به بنده فرمودند حتما بیا و با قدرت کار کن که من هم بار دیگر به هیات کشتی جویبار بازگشتم و قطعا با برنامه‌ریزی‌های خوبی که در دست داریم، برای پشتوانه‌سازی و کسب افتخارات بیشتر تلاش خواهیم کرد.

رییس جدید هیات کشتی جویبار، درباره برنامه‌های خود، گفت: پشتوانه‌سازی و توجه به رده‌های پایه محور اصلی برنامه‌های ما خواهد بود تا استعدادها مثل گذشته بارور شوند و سپس در اختیار تیم‌های ملی قرار گیرند و برای کسب افتخار آماده شوند. در مسابقات جهانی نروژ ۴ کشتی‌گیر جویبار به فینال رسیدند، در رده جوانان جهان ۲ کشتی‌گیر ما موفق به کسب مدال طلا شدند و در رده امیدهای جهان نیز ۳ کشتی‌گیر جویبار به مدال رسیدند که این افتخارات نشان دهنده جایگاه بی‌نظیر کشتی جویبار است، قطعا با حمایت‌های هر چه بیشتر فدراسیون کشتی، وزارت ورزش، مسئولان استانی و اداره کل ورزش و جوانان مازندران، می‌توانیم باز هم به افتخارات بیشتری برسیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده به مدت ۲۱ سال افتخار خدمت به کشتی را دارم و در این سال ها نیز با برنامه‌هایی که داشتیم توانستیم استعدادهای بسیار خوبی را با کمک اهالی کشتی جویبار پرورش دهیم و در اختیار کشتی ایران بگذاریم تا برای کشور افتخارآفرینی کنند. قطعا این برنامه‌ها با شرایط جدید و حمایت مسئولان باز هم پیگیری خواهد شد.

قادری تصریح کرد: واقعیت این است که ما در گذشته هم هیچوقت منتظر حمایت سازمان تربیت بدنی در گذشته و پس از آن وزارت ورزش نبودیم چرا که واقعا کمکی نمی‌شد، هر چه بود خود جویبار بود که توانست به این افتخارات برسد. امکانات کشتی جویبار به هیچ وجه در حد افتخارات آن نیست و در حد امکانات معمولی است. باید در بحث امکانات و تجهیز سالن‌ها حمایت‌های جدی صورت گیرد. رییس فدراسیون کشتی نیز قول همکاری و حمایت داد تا بتوانیم بهترین امکانات را برای کشتی جویبار تامین کنیم. در گذشته زمانیکه به عنوان رییس هیات کشتی جویبار انتخاب شدم، این شهر یک سالن داشت اما امروز به ۱۰ سالن رسیده و در حال حاضر ۲۰ تخته تشک کشتی در این سالن‌ها پهن است.

رییس هیات کشتی جویبار، افزود: قرار است آقای دبیر در اسرع وقت به جویبار بیاید و از امکانات بازدید کند. قطعا با برنامه‌ریزی مدون و درست می توانیم شاهد افتخارآفرینی هر چه بیشتر کشتی جویبار باشیم.

وی درباره سرانجام سالن ۵ هزار نفری جویبار که پس از سال‌ها همچنان افتتاح نشده است، گفت: در سفر ۵ یا ۶ سال پیش رییس جمهور به مازندران، قرار بر احداث این سالن شد اما مسئولان ورزش استان و استانداری وقت واقعا کم‌کاری کردند و کار پیش نرفت. خوشبختانه استاندار جدید مازندران دلسوز کشتی و ورزش است و قول پیگیری اتمام ساخت این سالن را داده است.

قادری درباره حمایت‌های حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان، خاطرنشان کرد: از آقای رنگرز انتظار داریم با توجه به اینکه خود از جامعه گوش شکسته‌هاست، حمایت‌های بیشتری از کشتی مازندران و مخصوصا کشتی جویبار و آمل داشته باشد. او نیز قول همه گونه همکاری و حمایت را داده است و امیدوارم سالن ۵ هزار نفری جویبار هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد. مردم مازندران و مخصوصا جویبار عاشق کشتی هستند و همین مردم نیز با حمایت‌های خود نقش ویژه‌ای در افتخارات کشتی این شهر داشته‌اند و حمایت‌ها باید متناسب با جایگاه و افتخارات کشتی و این مردم کشتی دوست باشد.

رییس هیات کشتی جویبار، درباره میزان تعامل با عسکری محمدیان رییس هیات کشتی مازندران گفت: با او دوست هستم و خوشبختانه تعامل خوبی داریم اما باید برنامه‌ریزی‌ها دقیق تر و کاربردی‌تر باشد و همچنین از قهرمانان بزرگ در کشتی شهرهایی مثل جویبار و آمل و پتانسیلی که دارند استفاده حداکثری شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای استفاده از قهرمانان کشتی وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: خود این قهرمانان نیز باید بخواهند و این زمینه از سوی ما وجود دارد. در حال حاضر مسعود اسماعیل‌پور در رده های پایه مشغول کار است، رضا یزدانی نیز در سرمربیگری تیم‌های لیگ عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد توانایی های زیادی در مربیگری دارد، کمیل قاسمی نیز در کامبوج سرمربیگری می‌کند و ان‌شاءالله در پایان ماموریتش به ایران می‌آید. انتظار می‌رود از نفراتی مثل رضا یزدانی و کمیل قاسمی در کادر فنی بزرگسالان استفاده شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده-پیام امروز

حسن کریمی سنجری مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صنعت معدن تجارت گفت: در حال حاضر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *