سوله آکام فلز

قربانی: بیشترین هزینه را بعد از کشتی و فوتبال در تیراندازی کردیم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: بعد از کشتی و فوتبال بیشترین هزینه را در تیراندازی کردیم اما یک ریال از وزارت نگرفتیم.

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از تیراندازان مدال‌آور جام جهانی باکو امروز (دوشنبه) در فدراسیون تیراندازی انجام شد. در این مراسم سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، مرتضی قربانی رییس و مهدی مبینی دبیر فدراسیون، دیگر مسئولان فدراسیون تیراندازی، ملی‌پوشان و مربیان تیم ملی تفنگ و تپانچه حضور داشتند.

در این مراسم از مدال‌آوران مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو تجلیل شد. در جام جهانی باکو جواد فروغی، محمدرسول عفتی و سجاد پورحسینی در ماده تیمی تپانچه بادی به مدال طلا دست یافتند. همچنین هانیه رستمیان هم در تپانچه ۲۵ متر ششم شده بود. از این ورزشکاران تجلیل شد.

مرتضی قربانی‌ در این مراسم گفت: یک وظیفه‌ای در قبال مسئولیت و ماموریت خود داریم. با مشکلات مالی و بدهکاری روبه‌رو شدیم. از باشگاه‌ها پول گرفته شده بود اما فشنگی به آن‌ها داده نشده بود و در این شرایط اهداف پروازی تعطیل شده بود اما ما مشکلات را رفع کردیم و این رشته راه‌اندازی شد.

وی گفت: مسابقات و اردوهای تیم های ملی تفنگ و تپانچه هم تعطیل بود که با حمایت کمیته ملی المپیک به برزیل و باکو اعزام شدند. یک مسابقه هم به قزاقستان خواهیم داشت. بعد از آن مسابقات قونیه را خواهیم داشت. یک اردو در آلمان هم داریم و بعد از آن به جام جهانی مصر اعزام خواهند شد. ما کمیته‌های مختلف را فعال کرده‌ایم و امیدواریم با این شرایط بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم ملی جوانان و نوجوانان را در تفنگ و تپانچه راه‌اندازی کردیم و اکنون ۵۱ ملی‌پوش در تیم ملی فعال هستند که جمعیت خوبی است. امیدواریم در آینده برای مسابقات برون مرزی بتوانیم نمایندگان خوبی داشته باشیم.

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: بعد از کشتی و فوتبال بیشترین هزینه را در ورزش کردیم. ما یک ریال از  وزارت هم نگرفتیم و با دست خالی ۵۰۰ میلیون هزینه تاسیسات کردیم‌. تیراندازی هزینه زیادی دارد. ما سعی کردیم از اسپانسرها کمک بگیریم. ما سعی کردیم براساس سوابق ورزشکاران و مربیان در نظر بگیریم. من ۳۰ سال رئیس هیات تیراندازی بودم اما یک ریال به ورزشکاران داده نمی‌شد اما ما حقوق آن‌ها را از ماه آینده پرداخت می‌کنیم. اگر وزارت ورزش هزینه‌ها را بدهد، بیمه ورزشکاران را هم انجام خواهیم داد. برخی ورزشکاران سال‌ها در این رشته بوده‌اند و باید خدمات شایسته‌ای برای آن‌ها داشته باشیم.

قربانی گفت: این مراسم برای تجلیل از مدال آوران جام جهانی باکو است. از تیم ملی تپانچه و هانیه رستمیان که ششم شد، تجلیل خواهیم کرد. خداراشکر جو آرامی در فدراسیون ایجاد شده است. نباید غرور کاذب داشته باشیم و باید با قدرت و قوت در این ورزش گام بگذاریم.

هم‌چنین در این مراسم جواد فروغی مدال طلای تیمی تپانچه جام جهانی باکو خود را به خانواده شهید سید محمد میردوستی تقدیم کرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم-پیام امروز

روزبه چشمی پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین که به برتری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *