قنبرزاده: آزادترین انتخابات را در منطقه داریم

یک عضو هیات رییسه سازمان لیگ می‌گوید علیه کشور جوسازی می‌کنند اما همه باید بدانند در منطقه آزادترین انتخابات فدراسیون فوتبال را داریم.

به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال اظهار کرد: ما در منطقه آزادترین انتخابات را داریم. ببینید چقدر جو سازی علیه کشور ما می‌شود. علیه کشور ما خیلی صحبت می‌کنند اما باید آزادی عمل ما را ببینید. فکر نمی‌کنم در منطقه این چنین اعضای هیات رییسه و رییس فدراسیون را استیضاح کنند. ما در کشورمان مظلوم واقع شدیم. دیدید نمایندگان فیفا اینجا آمدند و همه چیز را تماشا کردند. چرا باید پول‌های ما در فیفا بلوکه شود؟ رسانه‌های ما باید روی این مساله کار کنند.

او ادامه داد: چرا کشوری برای بازی با ما تضمین می‌دهد اما بعد از آن مسائل سیاسی مطرح می‌شود و بازی را لغو می‌کنند؟ باوجود شعارهای ضد سیاسی در مراجع بین المللی، اما خلاف آن برخورد می‌شود. از شخص ریاست جمهوری، معاون اول و هیات وزیران خواهش دارم کمک کنند چون تیم در آستانه جام جهانی است.

یک عضو هیات رییسه سازمان لیگ عنوان کرد: فدراسیون بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان پول بلوکه شده دارد و باید با رایزنی در سطح بالای نظام این پول‌ها به فدراسیون واریز شود. باید از نظر مالی تیم ملی را تغذیه کنند تا با شرایط خوبی به جام جهانی برویم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner