سوله آکام فلز

قهرمان جام حذفی نباید دوازدهم لیگ باشد/ مردم مازندران یک شب غصه‌هایشان را فراموش کردند

پیشکسوت باشگاه نساجی می‌گوید با قهرمانی این تیم در جام حذفی، مردم مازندران برای یک شب غم و غصه‌هایشان را فراموش کردند.

فریدون فضلی، پیشکسوت فوتبال قائم‌شهر در گفت‌وگو با ایسنا درباره قهرمانی نساجی در جام حذفی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اظهار کرد: متاسفانه دیشب شرایط رفتن به استادیوم را نداشتم. نساجی دو نیمه متفاوت در فینال حذفی داشت. نیمه اول آلومینیوم سوار بازی بود و چند موقعیت خوب را از دست داد اما در نیمه دوم نساجی با تعویض‌هایی که انجام داد، روند بازی را تغییر داد و به گل رسید. در ادامه هم بازی را کنترل کرد و توانستند یک شب به یاد ماندنی برای مردم مازندران و قائم‌شهر بسازند.

او با بیان این که همه برای قهرمانی نساجی در جام حذفی تلاش کردند، گفت: من فینال جام حذفی را حس کردم. یادم است با صبا به فینال حذفی رسیدیم و باید با ابومسلم در مشهد بازی می‌کردیم. ما می‌توانستیم جام را بگیریم اما به خاطر استرسی که داشتیم جام را از دست دادیم. در جام حذفی چون با چهار، پنج بازی می‌توانید به لیگ قهرمانان آسیا برسید، همه تلاش می کنند. همه در قهرمانی نساجی زحمت کشیدند. از تدارکات گرفته تا پیشکسوتان نساجی که این مدت حمایت همه‌جانبه از نساجی انجام دادند و دیروز هم یک اتوبوس گرفتند و برای تشویق تیمشان به ورزشگاه آزادی رفتند.

آقای گل پیشین لیگ برتر در ادامه درباره عملکرد الهامی در نساجی توضیح داد: ساکت الهامی در لیگ نتیجه خوبی نگرفته است. البته بضاعت نساجی همین است. با توجه به این که نساجی خصوصی اداره می‌شود، نباید انتظار زیادی داشت. با این حال باید گفت که نساجی عملکرد مساعدی در لیگ نداشته است. از طرفی جام حذفی برای شگفتی‌ساز هاست و تیم‌های شهرستانی می‌توانند قهرمان شوند. بالاخره باتوجه به تک بازی بودن جام حذفی، شانس هم تاثیر زیادی در موفقیت تیم‌ها دارد. شاید ساکت الهامی ناراحت شود اما نباید اینطور باشد که در لیگ نتیجه مساعد نگرفت و در جام حذفی شگفتی‌ساز شد.

فضلی با بیان این که ساکت الهامی باید نتایج بدون نوسانی با نساجی بگیرد، گفت: نساجی نباید تا این حد نوسان داشته باشد. من اطلاعی از درون تیم ندارم چون هیچکدام از فوتبالیست‌های قدیمی نساجی در تیم نیستند. این تیم در قائم‌شهر تمرین و بازی نمی‌کند پس اطلاعاتی از داخل تیم نداریم برای همین نمی‌توانیم به طور کامل درباره الهامی نظر بدهیم. ولی این سوال پیش می‌آید که آیا تیم قهرمان جام حذفی باید دوازدهم جدول لیگ باشد یا چهارم و پنجم؟

او ادامه داد: از طرفی تیمی که زمین ندارد قهرمان جام حذفی شده است، پس سطح فوتبالمان پایین آمده است. تا همین چند سال قبل وقتی تیم‌های شهرستانی مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کردند، استرس داشتند اما الان اینطور نیست. پس سطح فوتبال ما پایین‌ آمده و تیم‌های شهرستانی هم می‌توانند با کمی هزینه مقابل تیم‌های بزرگ هم نتیجه بگیرند.

این پیشکسوت باشگاه نساجی در پایان اظهار کرد: تیم نساجی واقعا یک شب به یاد ماندنی برای مازندران ساخت. آن‌ها یک شبی فراهم کردند که مردم غم و غصه‌هایشان را فراموش کنند. نساجی تیم خصوصی است و آقای حدادیان برای آن هزینه می‌کند و اسپانسر می‌آورد. باید این افراد را در فوتبال حفظ کرد. امیدوارم زودتر بستری فراهم شود ورزشگاه وطنی آماده شود. نساجی تیم ریشه‌داری است و باید به جایگاه بالایی که قبلا داشت برگردد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد-پیام امروز

۱۶:۰۸ – ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۸ – ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ جام ملت های فوتسال آسیا؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *