سوله آکام فلز

لزوم نگاه ویژه به بودجه گمرک/ صادرات بیش از ۱۷ میلیون تنی از خوزستان

ایسنا/خوزستان ناظر پیشین گمرکات خوزستان از صادرات بیش از ۱۷ میلیون تن کالا از گمرکات خوزستان در یکسال گذشته خبر داد.

غلامرضا بلوطی میرزا در آیین تکریم خود که امروز، ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۲۰ میلیون تن کالا از گمرکات خوزستان ترخیص شد که عمده این کالاها از گمرک بندر امام خمینی (ره) ترخیص شده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به بحث صادرات از گمرکات خوزستان طی یکسال گذشته افزود: علی رغم همه سختی و کمبود امکانات و خدمات در گمرکات، بیش از ۱۷ میلیون تن صادرات کالا در سال گذشته از گمرکات خوزستان انجام شده است.

ناظر پیشین گمرکات خوزستان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در مجموعه گمرک گفت: در چهارچوب وظایف سازمانی که بر عهده داشتیم تلاش کردیم اهمیت بالایی را برای نیروهای انسانی سازمان قائل باشیم و در این زمینه اقدامات شایسته‌ای را برای بهبود شرایط آن‌ها انجام دهیم.

بلوطی میرزا ادامه داد: متاسفانه در بحث بودجه، گمرک با چالش و کمبودهای جدی مواجه است و این مساله در خوزستان محسوس‌تر است و باید نگاهی ویژه به خوزستان در بحث بودجه شود.

وی بیان کرد: یکی از چالش‌هایی که در بدو ورود با آن مواجه شدیم مساله خودروهای اروندی بود که به لطف خدا این مساله مدیریت شد. در دوره تصدی سمت ناظر گمرکات خوزستان با چالش‌های دیگری مثل ذرت‌های آلوده و برنج‌های آلوده نیز مواجه بودم و تلاش شد تا همه این موارد به بهترین شکل مدیریت شوند.

ناظر پیشین گمرکات خوزستان گفت: در بحث مبارزه با قاچاق در دو گمرک چذابه و شلمچه وضعیت بسیار فجیعی داشتیم که طی سال‌های اخیر با پیگیری‌های انجام شده، وضعیت این دو گمرک ساماندهی شده است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید-پیام امروز

غلامحسین بهمنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هر کیلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *