ماجرای بازداشت کارمند ثبت اسناد گلستان چه بود؟

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری گلستان جزئیات بازداشت کارمند متخلف ثبت اسناد و املاک این استان و همدست کارچاق‌کن وی را تشریح کرد.

حیدر آسیابی ظهر امروز سه شنبه ۲۱ تیر ماه در گفتگو با خبرنگاران از بازداشت یک کارمند متخلف اداره ثبت اسناد و املاک استان گلستان به اتهام دریافت رشوه و یک کارشناس متخلف خبر داد و اظهار کرد: گزارش تخلف این کارمند ثبت اسناد و املاک استان گلستان مبنی بر دریافت رشوه به سامانه پیامکی دیده بان حفاظت و اطلاعات دادگستری از سوی یکی از شهروندان ارسال شده بود.

وی با بیان اینکه این کارمند متخلف، پاسخگویی به درخواست قانونی یک شهروند را به تاخیر می انداخت و برای انجام زودتر کار او ، درخواست ۵۰ میلیون تومان رشوه کرده بود، افزود: این کارمند متخلف با گزارش مردم و پیگیری حفاظت و اطلاعات دادگستری، شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان اضافه کرد: علاوه بر این کارمند، یک کارشناس که در پرونده های اجراییه ثبت، نظریه کارشناسی می داد و به عنوان کارچاق کن و رابط این کارمند متخلف فعالیت می کرد نیز دستگیر شد.

آسیابی با اشاره به اینکه پرونده این کارمند به اتهام دریافت رشوه در حال رسیدگی است، خاطرنشان کرد: پروانه فعالیت کارشناس متخلف هم لغو شد.

گفتنی است؛ هفته گذشته، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان از راه اندازی سامانه پیامکی سوت زنی به منظور مشارکت مردم در مبارزه با فساد خبر داد و از مردم درخواست کرد سوء جریان های مالی و فساد اداری و کارچاق کنی در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه شامل اداره های بازرسی، اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و اداره کل زندان ها و همچنین وکلا و کارشناسان را به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ پیامک کنند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner