سوله آکام فلز

ما قدرت داریم با رای دادن همه چیز را تغییر دهیم-پیام امروز


کیلیان امباپه مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه رئال مادرید در مورد انتخابات پارلمان فرانسه گفت: ما در برهه‌ای حساس از تاریخ کشور هستیم. شما باید بدانید که چگونه مسائل را بررسی کنید و اولویت‌های خود را ببینید. ما قبل از هر چیز شهروند هستیم و نباید ارتباطمان با دنیا قطع شود.

وی ادامه داد: ما در شرایط بی سابقه‌ای قرار داریم. من می‌خواهم با همه مردم فرانسه و به ویژه نسل جوان صحبت کنم. می‌بینیم که افراط و تفریط در قدرت وجود دارد. ما این امکان را داریم که همه چیز را تغییر دهیم.

مهاجم اول تیم فرانسه افزود: امیدوارم صدای من تا آنجا که ممکن است پخش شود. ما باید با ارزش‌های تساهل، احترام و تنوع همزاد پنداری کنیم. هر گونه نظری مهم است. امیدوارم انتخاب درستی داشته باشیم و به پوشیدن این پیراهن در روز ۷ جولای دوباره افتخار کنیم.

 وی در مورد اظهارات تورام پیرامون اینکه اگر جمهوریخواهان رای بیاروند برای تیم ملی بازی نمی‌کند، گفت: ما شبیه به تورام فکر می‌کنیم. من او را همراهی می‌‎کنم. از نظر من او زیاده روی نکرد. ما در کشوری هستیم که آزادی بیان در آن وجود دارد. او نظر خود را اعلام کرد و من طرف او هستم. البته بازی اول یورو بسیار مهم است، اما شرایطی وجود دارد که از اهمیت بیشتری برخوردار است. این موضوع باعث نشد که نتوانیم در یورو خوب بدرخشیم البته شرایط متفاوت است، اما ما بازیکنان بزرگی هستیم و باید خود را وفق دهیم.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تولد دوباره کانته در دیدار فرانسه و اتریش/ ستاره الاتحاد بهترین بازیکن میدان شد-پیام امروز

تیم ملی فرانسه موفق شد در نخستین دیدارش در یورو ۲۰۲۴ به سختی از سد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *