سوله آکام فلز

مجازات قصاص برای قتل همبازی-پیام امروز


 ۲۹ شهریور سال گذشته حادقه قتل پسر جوان در یک کافی‌شاپ رخ داد. وقتی مأموران پلیس به محل درگیری در شهرری رفتند با بررسی‌های اولیه مشخص شد دقایقی قبل از ورود پلیس دو پسر جوان در جریان بازی مافیا باهم درگیر شده‌اند و پسر ۱۹ ساله به نام بابک از ناحیه گردن چاقو خورده است. بابک به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما دو روز بعد به خاطر شدت جراحات وارده و خونریزی شدید جان باخت و جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرد.

با شناسایی متهم وی در حالی که قصد داشت به خارج از کشور بگریزد از سوی پلیس بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
 
در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه، اولیای دم درخواست قصاص کردند. بعد از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: چند روز قبل از حادثه من و دوستان‌مان که حدوداً ۲۵ نفر بودیم به کافه‌ای در شهرری رفتیم تا مافیا بازی کنیم. حین بازی دختری به نام سمیرا که کنار بابک نشسته بود بلند شد و آمد کنار من نشست، بعد هم در اینستاگرام به من پیغام داد که او را دنبال کنم. اما بابک به من پیام داد و گفت به آن دختر علاقه دارد و از من خواست کاری با او نداشته باشم. من هم قبول کردم. تا اینکه چند روز بعد ما دوباره برای بازی مافیا دور هم جمع شدیم، اما سر همین موضوع بابک و دوستانش با من درگیر شدند و بابک با چاقو به سمتم آمد و ضربه‌ای به دستم زد. من هم چاقوی یکی از آنها را گرفتم و به سمت بابک حمله کردم تا بترسد، اما چاقو ناخواسته به او خورد و روی زمین افتاد. با دیدن وضعیتش خیلی ترسیدم و فرار کردم، دوستم گفت از کشور خارج شوم، اما وقتی می‌خواستم به ارومیه بروم، دستگیر شدم.

با پایان جلسه دادگاه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی، متهم را به قصاص محکوم کردند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تاریخ آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد-پیام امروز

طبق اعلام برخی منابع آگاه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دوره بیست و چهارم از ۲۵ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *