سوله آکام فلز

محرز: امسال هم می‌خواهیم قهرمان شویم

ستاره منچسترسیتی به لیورپول و چلسی در مورد قهرمانی لیگ برتر برای فصل جدید هشدار داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، ریاض محرز در فصل گذشته در ۲۸ بازی لیگ برتر ۱۱ گل و ۵ پاس گل به ثبت رساند و سیتی برای چهارمین بار در پنج دوره اخیر لیگ برتر قهرمان شد. لیورپول تنها تیمی است که سلطه سیتی را در سال‌های اخیر شکسته و قهرمان لیگ برتر در فصل ۲۰-۲۰۱۹ شد.

پپ گواردیولا قبل از فصل جدید تیمش را تغییر داد و ارلینگ هالند مهاجم ۵۱.۱ میلیون پوندی را از بوروسیا دورتموند و کالوین فیلیپس هافبک ملی پوش انگلیسی را از لیدز با ۵۰ میلیون پوند به خدمت گرفت. برخی از بازیکنان مطرح نیز البته در تابستان امسال سیتی را ترک کردند. رحیم استرلینگ به چلسی پیوست و گابریل ژسوس راهی آرسنال شد.

با این حال، محرز که اولین قهرمانی خود در لیگ برتر را با لسترسیتی در فصل ۱۵-۲۰۱۴ به دست آورد و اکنون در مجموع چهار عنوان قهرمانی دارد، احساس می کند سیتی بار دیگر شانس اول قهرمانی است.

ملی پوش ۳۱ ساله الجزایری که از زمان ورودش به سیتی در سال ۲۰۱۸، ۶۳ گل در ۱۸۹ بازی به ثمر رسانده است به دیلی میل گفت: ما واقعاً می خواهیم دوباره قهرمان شویم. این انگیزه بزرگی است. ما فکر نمی‌کنیم حتی یک بازی آسان در طول فصل داریم. همه بازی‌ها سخت است. ما از ابتدا ۱۰۰ درصد پیش می‌رویم چون می‌خواهیم برنده شویم و با این ذهنیت کار خواهیم کرد.

محرز به سیتی کمک کرد تا سه عنوان قهرمانی لیگ برتر و هم‌چنین چندین جام حذفی و اتحادیه را به دست بیاورد و حتی با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید که با شکست از چلسی از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. او تا به امروز ۱۸۹ بازی برای سیتی انجام داده و ۶۳ گل به ثمر رسانده و ۴۵ پاس گل داده است تا از موفق‌ترین بازیکنان آفریقایی تاریخ لیگ برتر باشد.

منچسترسیتی یکشنبه در جام خیریه یعنی سوپرجام فوتبال انگلیس برابر لیورپول قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم-پیام امروز

میثم بائو پیشکسوت تیم فوتبال نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *