سوله آکام فلز

مرادیان: دولت موضوع بازنشستگان را سر و سامان دهد

نماینده مردم قائمشهر در مجلس تاکید کرد: دولت موضوع بازنشستگان را سر و سامان دهد چرا که نمایندگان پاسخ قانع کننده ای برای آنها ندارد.

به گزارش ایسنا، کیوان مرادیان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری شفاهی بیان کرد: از دولت می خواهیم که به موضوع بازنشستگان را سر و سامان دهد، چراکه هر سری به حوزه انتخابیه می رویم شرمنده آنها می شویم و حجم مشکلات آنها را می بینیم و زحماتی که برای کشور کشیدند اما پاسخ قانع کننده ای نداریم.

وی افزود: درست است که نیازهای کشور زیاد است ولی خواهش داریم تامین مطالبات بازنشستگان در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم قائمشهر در خصوص موضوع شفافیت دریافتی ها و حقوق ها، گفت: به نظرم این موضوع مدتی است که رها شده است، در  بسیاری از بخش های دولت همچنان آن ایرادهایی که در دولت قبل وجود داشت پابرجا مانده و رویه های غلط دنبال می شود و بخش هایی از سرمایه های صندوق بازنشستگی به هدر می رود.

مرادیان در بحث رتبه بندی معلمان خاطرنشان کرد: معلمان مهمترین قشر جامعه که نیروی انسانی ما را تربیت می کنند و تدابیری که دولت، آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه در بحث رتبه بندی معلمان انجام داده است قابل دفاع نیست و باید این قانون به درستی اجرایی شود. حق نداریم به واسطه تضعیف بی توجهی به این قشر مانع پیشرفت کشور شویم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *