سوله آکام فلز

مردم ایران اشک صدام را درآوردند

ایسنا/همدان مسئول کانون علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم با بیان اینکه در جریان فتح خرمشهر همه مردم پای کار بودند، افزود: مردم اشک صدام را درآورند تا این سردار پوشالی و پشتیبانان او بفهمند که در مقابل مردم ایران نمی توان زورگویی کرد.

به گزارش ایسنا سردار محمدعلی آسودی روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه  در یادواره شهدای ورزشکار ملایر با اشاره به اینکه حکیم ابوالقاسم فردوسی از رستم که یک پهلوانک بود، یک قهرمان و پهلوان بزرگ ساخت، اظهار کرد: شاعران و نویسندگان ملایر نیز می توانند مانند فردوسی، داستان، فیلم و شعرهای بسیاری در وصف پهلوانان و قهرمانان این شهرستان تهیه کنند.

آسودی به ایستادگی ۳۴ روزه جوانان خرمشهر در جریان اشغال این شهر اشاره و مطرح کرد: جوانان مطالعه کنند تا متوجه شوند که مردم خرمشهر چگونه میدان به میدان و کوچه به کوچه در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح رژیم بعث عراق ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: در سال ۶۱ نیز پهلوانان ایرانی، خرمشهر را که طی ۱۹ ماه به انواع با موانع روبرو شده بود، طی ۲ روز با ۱۹ هزار اسیر و ۱۶ هزار کشته فتح کردند.

مردم ایران اشک صدام را درآوردند

آسودی ضمن تاکید بر لزوم قدردانی از قهرمانان و پهلوانان کشور، شهدا را بهترین جوانان دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس، همه اقشار مردم از جمله علما، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و ورزشکاران حضور داشتند.

وی ضمن تاکید بر لزوم الگو قرار دادن شهدای دوران دفاع مقدس، مطرح کرد: باید تمام خاکریزها را فتح کنیم تا مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود.

آسودی خواستار حمایت مردم از دولت سیزدهم شد و گفت: دولتمردان نیز باید با صداقت و پشت کار در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بکوشند.

وی تاکید کرد: ما باید در همه عرصه های امنیتی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به شهدای خرمشهر اقتدا کنیم تا بتوانیم خرمشهرهای بسیاری ایجاد کنیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *