مشارکت ۱۳۵۰ نفر از بازدیدکنندگان رویداد عصر امید در طرح پایش و افکارسنجی

مسئول کمیته افکارسنجی و نظرسنجی رویداد ملی عصر امید با اشاره به مشارکت بیش از ۱۳۵۰ نفر از بازدیدکنندگان رویداد عصر امید در طرح پایش و افکارسنجی این کمیته گفت: این طرح با هدف تنظیم محورهای کنشگری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه زیست بوم فناوری براساس مختصات تعریف شده در این حوزه صورت گرفت. پیش از رویداد نیز طرح پایش و افکارسنجی با مشارکت بیش از ۱۲۰۰ نفر محقق شد و در مجموع جامعه آماری بیش از ۳۵۰۰ نفره متشکل از دانشجویان و اعضای هیئت علمی از سوی کمیته نظرسنجی و افکارسنجی احصا شد.

به گزارش ایسنا، میثم آخوندی با اشاره به برش‌هایی از خروجی طرح پایش و افکارسنجی در رویداد ملی عصر امید، تصریح کرد: طی برگزاری رویداد ۱۳۵۰ نفر از بازدیدکنندگان علاقه‌مند به مشارکت در این طرح بودند و در همین راستا پرسش‌هایی ناظر به میزان شناخت مخاطبین از شاخصه‌های زیست بوم فناوری دانشگاه آزاد و بسترهای مهیا شده از سوی این دانشگاه در راستای حل مسئله و توسعه کسب و کار در دستور کار قرار گرفت.

مسئول کمیته افکارسنجی و نظرسنجی رویداد عصر امید ادامه داد: دراین طرح میزان تاثیرگذاری مثبت این رویداد بر برند دانشگاه آزاد اسلامی و تغییر نگاه افکارعمومی به سوی نمودار مثبت کاملا عیان بود. اساسا رویداد عصر امید که از نظر کمی و کیفی در حوزه فناوری و نوآوری در کشور بی سابقه بود، توانست در مسیر تبیین اهداف این دانشگاه در ورود ملموس به دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم موفق عمل کند.

آخوندی با بیان اینکه ۷۳ درصد از بازدیدکنندگان با حضور در رویداد عصر امید و اطلاع از ظرفیت‌های منحصربفرد دانشگاه آراد اسلامی، نگاهشان نسبت به ماهیت این دانشگاه تا پیش از حضور در این رویداد به شکل مثبت تغییر کرد، افزود: ۶۷درصد از بازدیدکنندگان نیز از اتمسفر حاکم بر رویداد در مسیر ایجاد و یا توسعه کسب و کار خود ایده گرفتند. همچنین در پاسخ به سوال “اگر دانشگاه آزاد اسلامی بستر اشتغال فرزندان شما را مهیا کند، آیا به انتخاب اول شما بدل خواهد شد؟” ۸۵درصد از مشارکت کنندگان پاسخ مثبت دادند. این مهم بیانگر آن است که ورود دانشگاه آزاد اسلامی به ساحت دانشگاه کارآفرین، این دانشگاه را به عنوان پرمتقاضی‌ترین دانشگاه کشور تبدیل خواهد کرد.

وی با اشاره به انجام نظرسنجی پیش از رویداد عصر امید و مقایسه آن با ایام برگزاری رویداد، تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد از جامعه هدف در نظرسنجی پیش و حین رویداد دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند. بر اساس مستندات موجود، مقایسه این دو طرح بیانگر آن است که رویداد در حوزه آگاهی‌بخشی به افکار عمومی و بازدیدکنندگان در خصوص معرفی بسترهای کارآفرینی فراهم شده برای عموم متقاضیان و دانشجویان نیز موفق عمل کرده است.

مسئول کمیته افکارسنجی و نظرسنجی رویداد عصر امید در پایان ضمن تشکر از زحمات اعضای این کمیته به ویژه ابراهیم مهری باش، رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و دیگر اعضای باشگاه تاکید کرد: همراهی این عزیزان بسترساز تحقق  اهداف این طرح شد و به فضل الهی این کمیته در راستای اهداف متعالی دانشگاه و در مسیر کمک به تدوین استراتژی‌های پیش رو با کمترین ضریب خطای ممکن فعالیت خود را با اهتمامی مضاعف دنبال خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه و رویداد ملی “عصر امید” با محوریت هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ و هزار شرکت فناور و خلاق، ۸ تا ۱۱ خرداد ماه امسال در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner