سوله آکام فلز

مصمم به استفاده از تجربیات فناورانه‌ی جهاددانشگاهی هستیم

مصمم به استفاده از تجربیات فناورانه‌ی جهاددانشگاهی هستیم

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: برای رونق تولید از ظرفیت‌های فناورانه‌ی جهاددانشگاهی استفاده خواهیم کرد.

مهندس «موسی حاتمی» در دیدار رئیس جهاددانشگاهی ایلام اظهار کرد:جهاددانشگاهی با پیوند واقعی علم و عمل توانسته کارهای عملیاتی شاخصی را به انجام برساند.
وی با اشاره به دلایل غیرفعال بودن برخی واحدهای صنعتی، گفت: برای رونق تولید از تجربیات فناورانه‌ی جهاددانشگاهی استفاده خواهیم کرد.
حاتمی از برنامه‌ریزی برای برگزاری استارتاپ‌ها با مشارکت جهاددانشگاهی در حوزه صنایع کوچک خبر داد و گفت: برای رونق تولید نیازمند کمک همه‌ی بخش‌های جامعه مانند دانشگاه‌ها، ادارات کل و سازمان‌های علمی هستیم.
سید «غلامرضا حسینی»عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد ایلام نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی سازمانی فناورانه و دانش‌بنیان است، گفت: این نهاد آماده هرگونه کمک علمی به شرکت شهرک‌های صنعتی با استفاده از شبکه بزرگ علمی و فناوری است.
وی با اشاره به توانمندی‌های صنعتی جهاددانشگاهی گفت: نمونه‌ی اخیر این توانمندی‌ها که بسیار مورد توجه قرار گرفت پروژه قطار ملی است که مورد توجه دولت هم قرار گرفت.
حسینی مهارت‌های اثربخش را از رهاوردهای جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با هم‌افزایی همه‌ی مجموعه‌ها شاهد تسریع حرکت استان در مسیر توسعه باشیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است-پیام امروز

 مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *