تازه ها
سوله آکام فلز
پروژه نیکان مرواریدشهر
پروژه نیکان

تحلیل و بررسی پروژه مسکونی نیکان مروارید شهر

پروژه نیکان مروارید شهر در زمینی به مساحت ۱۹۳۰۰ متر مربع به شماره ثبت ۲۰۲۰/۴ شامل ۳ بلوک هر کدام ۱۱ طبقه و هر طبقه ۱۲ واحد توسط تعاونی مسکن ثمین در حال ساخت است. این پروژه ظرفیت ساخت ۳۴۸ واحد ۱۰۰ متری با تراکم ۳۴۸۰۰ متر را دارد.

معرفی پروژه نیکان مروارید شهر 

پروژه نیکان یکی از پروژه های معتبر مروارید شهر است که موفق به اخذ پروانه ساختمانی شده و در حال ساخت است.

این پروژه که کاربری آن تجاری و مسکونی می باشد در زمینی به مساحت ۱۹۳۰۰ متر مربع توسط شرکت تعاونی ثمین ساخته می شود.

پروژه نیکان

با توجه به پیشرفت شهرستان مرواریدشهر، این پروژه در آینده نزدیک ارزش افزوده بسیار خوبی برای خریداران و سرمایه گذاران خود خواهد داشت و از نظر سرمایه گذاری نیز از جمله پروژه هایی است که عوامل زیادی بر قیمت یک ملک سرمایه گذاری با ارزش دارد. .

پروژه نیکان وزارت دفاع در چیتگر دسترسی عالی و آسان به بزرگراه های تهران-کرج، شهید همدانی و خرازی دارد و ایستگاه مترو وردورد در ۱ کیلومتری پروژه قرار دارد و در نتیجه تردد برای ساکنین بسیار آسان است.
پروژه نیکان از ۶ بلوک ۱۴ طبقه تشکیل شده که ۹ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه لابی مشترک و ۴ طبقه پارکینگ انبار می باشد. در هر طبقه این برج ۱۲ واحد مسکونی وجود دارد. این پروژه در مروارید شهر ساخته شده است و به دلیل رقابت زیاد در این منطقه با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده است.

واحدهای پروژه نیکان در متراژ ۷۰ تا ۱۵۰ متر مربع می باشد. در قرارداد میانگین متراژ تمامی واحدها ۱۰۰ متر مربع است. پروژه نیکان در مجموع ۷۰۰ واحد مسکونی دارد.

قیمت پروژه نیکان ثمین دریاچه چیتگر

قیمت پروژه نیکان بسته به اینکه از پروژه فاز ۱ خرید می کنید یا پروژه فاز ۲ تعیین می شود.

هزینه پروژه نیکان مروارید شهر متری ۳ میلیون تومان است که برای یک واحد ۱۰۰ متری ۳۰۰ میلیون تومان می شود، هر ۲ ماه یکبار ۳۵ میلیون تومان از تعاونی دریافت می شود و برای ورود اعضا باید پرداخت شود. پروژه هزینه ساخت پروژه ۵٫۵ میلیون تومان برآورد شده است و نحوه واگذاری به صورت واریز امتیاز اولیه است که در دفتر تعاونی نهایی می شود.

آنچه ثابت است و تغییر نمی کند، میزان زمین و تراکم پروژه است و آنچه تغییر می کند و بر اساس هر آنچه در پروژه هزینه می شود محاسبه می شود، میزان ساخت پروژه است.
بنابراین در زمان خرید پروژه، هزینه پروژه به صورت زیر محاسبه می شود:
مقدار زمین و تراکم پروژه، میزان امتیاز، هزینه ساخت = کل هزینه پروژه

پیش فروش پروژه برج نیکان چیتگر

پروژه نیکان یکی از پیش فروش های منطقه ۲۲ می باشد.

که در ابتدا بیمه شد و متراژ زمین و تراکم آن مشخص شد و اقساط ساخت آن نیز در نظر گرفته شد.تعداد بلوک های پروژه نیکان

پروژه نیکان شامل ۶ بلوک ۱۴ طبقه، هر طبقه ۱۲ واحدی (۴ طبقه منفی شامل پارکینگ و انباری، ۱ طبقه لابی و ۹ طبقه مسکونی) می باشد.

متراژ پروژه مسکونی نیکان مروارید شهر

این پروژه در زمینی به مساحت ۱۹۳۰۰ متر با ۳۴۸۰۰ متر تراکم مفید مسکونی و ۱۰۰۰ متر تراکم تجاری در حال ساخت است.

منطقه مروارید شهر کجاست؟

مرواریدشهر با وسعتی بالغ بر ۵۸ هکتار در سه منطقه ۲۲ تهران و در مجاورت استان البرز واقع شده است و بزرگترین شهر این منطقه محسوب می شود که به دلیل موقعیت عالی و موقعیت عالی آب و هوای بسیار مطبوعی دارد. جغرافیا

با توجه به رونق برج سازی در منطقه رو به رشد چیتگر، یکی از شهرهایی که بسیار مورد توجه برج سازان و سرمایه گذاران قرار گرفته، شهر مروارید شهر است که به دلیل زیرساخت های اولیه، دسترسی آسان به مترو وردورد، بزرگراه تهران – کرج، خرازی، حکیم، بلوار اردستانی. از همه مهمتر مجوزهای ساخت برج در این منطقه و نزدیکی و فاصله کم با مراکز تجاری، تفریحی و گردشگری مانند دریاچه چیتگر، ایران مال، مجموعه هزارویک شهر و … آینده روشنی در انتظار این منطقه و ساکنان آن است. تا بهترین انتخاب برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات باشد.

لینک مرتبط : https://sadaf22.com

 

 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید-پیام امروز

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *