مغز تخمه افتابگردان هانی فود

مغز تخمه آفتابگردان | مغز تخمه آفتابگردان عمده خام | قیمت عمده مغز تخمه آفتابگردان

در تخمه خوی، ما طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهیم که هدف آن برآورده کردن نیازها و سلیقه هر فرد است. با آجیل ها و دانه های خام خوشمزه و همچنین میوه های خشک ما، می توانید میان وعده سریع خود را به یک تقویت کننده واقعی انرژی تبدیل کنید که شما را با مواد مغذی ضروری شارژ می کند. این به شما کمک می کند تا روحیه خوبی داشته باشید زیرا محصولات ما بسیار خوشمزه هستند.

ما این کسب و کار را با هدف ایجاد تغییری ایجاد کردیم که دنیای ما را یک قدم به مکانی بهتر برای ما و فرزندانمان نزدیکتر کند.

مغز تخمه آفتابگردان خوی، یکی از تنقلات محبوب و معروف در فرهنگ غذایی ایران است. این تنقلات با استفاده از تخمه‌های آفتابگردانی که از پوست خارج شده و مغز آن‌ها به‌دست آمده است، تهیه می‌شود. مغز تخمه آفتابگردان خوی به دلیل طعم لذیذ و خوشمزه‌ای که دارد، به عنوان یک میان‌وعده یا تنقلی محبوب بین افراد مختلف مصرف می‌شود.

این مغز تخمه با طعم خوشبو و نمکی خاص خود، همچنین ارزش غذایی بالا از جمله منابع پروتئین و انرژی، آن را به یک انتخاب محبوب در جلسات دوستانه، مسافرت‌ها یا هنگام تماشای تلویزیون تبدیل کرده است. به علاوه، از آنجایی که این مغز تخمه دارای مواد مغذی اساسی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است، مصرف معقول آن می‌تواند به حفظ سلامتی و تامین انرژی مورد نیاز بدن کمک کند.

سالم ترین وعده غذایی :

یکی از سالم‌ترین میان وعده‌هایی است که می‌توان آن را «مغز تخمه آفتابگردان» نامید. این غذا بسیار مغذی، کم کالری و چربی، فیبر بالا و خوشمزه است. دانه ها را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد و به عنوان منبع رایج ترین روغن پخت و پز در این سیاره عمل می کند.

مغز تخمه آفتابگردان محصولی با کیفیت است که بدون استفاده از مواد شیمیایی سمی کشت و پردازش می شود. آنها خوشمزه، بسته بندی شده خام و بدون نمک یا شور شده با نواع طعم ها هستند، بنابراین می توانید از طعم دادن آنها دقیقاً مطابق با ذائقه خود لذت ببرید.

برای خرید مغز تخمه آفتابگردان میتوانید به مراکز فروش و پخش عمده مراجعه و یا بصورت اینترنتی از شرکت های معتبر که دارای وبسایت هستند (مانند هانی فود) اقدام نمایید.

هسته تخمه آفتابگردان:

مغز تخمه آفتابگردان ، پوسته یا پوسته پوسته شده، تقریباً برای همه بی خطر است. برخی از افراد از تخمه آفتابگردان برای جوانه زدن استفاده می کنند، اگرچه طعم آنها کاملاً عجیب است. مغز تخمه آفتابگردان پوست کنده شده، تغذیه شما را تقویت می کند و به هر برنامه غذایی سالم کمک می کند، زیرا منبع عالی فیبر و برخی ویتامین ها است.

آنها همچنین دارای مقادیر زیادی مس، فسفر، آهن و روی هستند، عناصر ضروری برای گیاهخواران و گیاهخوارانی که ممکن است به اندازه کافی از آنها از رژیم غذایی منحصراً گیاهی دریافت نکنند.

با وجود اندازه فریبنده کوچک و فرم ساده، دانه های آفتابگردان ارزش غذایی خوبی دارند.این باعث می شود که آنها یک انتخاب غذایی عالی برای هر وعده غذایی باشند، اما به خصوص برای یک میان وعده کوتاه باید باتری های خود را در طول روز شارژ کنید.

با این حال، افراد گرانقدر شما ممکن است از کاربردهای آشپزی دانه های آفتابگردان بیشتر قدردانی کنید، زیرا آنها یک ماده جالب در سالادها، دسرها، محصولات پخت و پز و تنقلات هستند. حتی می توانید آرد، کره و شیر آفتابگردان درست کنید. هنگامی که با سایر مواد ترکیب می شود، می توانید از تخمه آفتابگردان برای ایجاد غذاهای بسیار سالم و اصلی استفاده کنید.

مغز تخمه آفتابگردان ما :

ما  مغز تخمه‌های آفتابگردان خود را بدون نمک و یا کم نمک شورشده با انواع طعم ها می‌فروشیم تا حد امکان سالم باشند، اما می‌توانید با هر نوع چاشنی آن را طعم‌دار کنید. به عنوان مثال، می توانید از دانه های آفتابگردان با طعم کچاب شده لذت ببرید.

برای خرید مغز تخمه آفتابگردان میتوانید به مراکز فروش و پخش عمده مراجعه و یا بصورت اینترنتی از شرکت های معتبر که دارای وبسایت هستند (مانند هانی فود) اقدام نمایید.

مغز تخمه آفتابگردان عمده
مغز تخمه آفتابگردان عمده

مغز تخمه آفتابگردان عمده خام

خرید عمده مغز تخمه آفتابگردان دارای مزایای متعددی است که می‌تواند برای تجار و فروشندگان مختلف مفید باشد:

۱_قیمت مناسب‌تر:**

یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید عمده، قیمت مناسب‌تر است. با خرید بزرگ‌تر از تولیدکنندگان یا تامین‌کنندگان، می‌توانید به تخفیفات و قیمت‌های تخصصی دسترسی داشته باشید که در نهایت به صرفه‌ترین قیمت‌ها منجر می‌شود.

۲_هزینه حمل و نقل کمتر:**

با خرید بزرگ‌تر، هزینه‌های حمل و نقل نسبت به خرید‌های کوچکتر کاهش می‌یابد. این به شما اجازه می‌دهد تا هزینه‌های اضافی را در این زمینه صرفه‌جویی کنید.

۳_مدیریت زمان بهتر:**

خرید عمده معمولاً به مدیریت زمان کمک می‌کند. به جای اینکه به طور مداوم به تامین مواد از تامین‌کنندگان مراجعه کنید، می‌توانید از تامین‌کنندگان معتبر عمده‌فروشی خرید کنید و بیشتر وقت خود را به مدیریت کسب‌وکار اختصاص دهید.

۴_سهولت مدیریت موجودی:**

با خرید عمده، می‌توانید موجودی محصول را بهبود دهید. این به شما اجازه می‌دهد تا بهبود مدیریت موجودی داشته باشید و به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه دهید.

برای خرید مغز تخمه آفتابگردان میتوانید به مراکز فروش و پخش عمده مراجعه و یا بصورت اینترنتی از شرکت های معتبر که دارای وبسایت هستند (مانند هانی فود) اقدام نمایید.

مغز تخمه آفتابگردان خوی
مغز تخمه آفتابگردان خوی

مصارف :

مغز تخمه آفتابگردان عمده خام که در بیشتر مکان ها می توان از فروشش به عنوان عناصر تزئینی و برای کاشت در باغ ها، چمن ها، پارک ها و فضاهای دیگر استفاده کرد. همچنین از این دانه های آفتابگردان در بسیاری از مکان ها در تولید انواع داروها و مواد غذایی استفاده می شود. دانه‌های آفتابگردان بوداده خشک نیز برای همین معاملات فوق‌العاده در فروشگاه تخمه خوی موجود است.

این گونه های برشته شده خشک برای کاشت استفاده نمی شوند زیرا بو دادن ظرفیت رشد را در آنها متوقف می کند. استفاده گسترده از مغز تخمه آفتابگردان ارگانیک در غذا خوری ها ، شیرینی پزی هاو بسیاری از گزینه های دیگر ما باعث فروش سریع آنها می شود.

انواع نام ها :

آفتابگردان به نام های توخوم ، چینجه، گل آفتاب نیز شناخته می شود. طبیعتی گرم و مقاوم به خشکی دارد و در سرتاسر جهان کشت می شود و قطب تولید تخمه در کشور شهرستان خوی هست و در پاییز طبق آن را می چینند و تخمه های بالغ (دانه ها) را جمع آوری کرده و در آفتاب خشک می کنند.

مغز تخمه آفتابگردان دارای روغن بسیار بالا و طعمی لذیذ می باشد و می توان آن را سرخ کرد و خورد و همچنین می توان آن را برای روغن کوبید و از محصولات مهم روغنی است. سه نوع است: نوع خوراکی، نوع روغنی و نوع دو منظوره.

نوع خوراکی:

دانه درشت، پوسته ضخیم، عملکرد کم هسته، حدود ۵۰ درصد و محتوای روغن هسته معمولاً ۴۰ تا ۵۰ درصد است. پوست آن بیشتر سیاه و سفید است. برای سرخ کردن یا به عنوان خوراک مناسب است.

نوع روغن:

دانه های ریز، مغزهای چاق و پر، پوست نازک، عملکرد مغز بالا، حدود ۶۵ تا ۷۵ درصد، میزان روغن در مغزها به طور کلی به ۴۵ تا ۶۰ درصد می رسد، عمدتاً نوارهای سیاه یا خاکستری، مناسب برای پرس روغن. . نوع متوسط: این نوع از صفات باروری و صفات اقتصادی بین نوع خوراکی و نوع روغنی است.

برای خرید مغز تخمه آفتابگردان میتوانید به مراکز فروش و پخش عمده مراجعه و یا بصورت اینترنتی از شرکت های معتبر که دارای وبسایت هستند (مانند هانی فود) اقدام نمایید.

قیمت عمده مغز تخمه آفتابگردان

تعیین قیمت عمده مغز تخمه آفتابگردان به وسیله‌ی چند عامل انجام می‌شود. در زیر روش‌هایی که برای تعیین قیمت عمده مغز تخمه آفتابگردان استفاده می‌شود، آمده است:

۱_قیمت بازار:**

در این روش، قیمت‌های فعلی تخمه آفتابگردان در بازارهای مختلف بررسی می‌شود. اطلاع از قیمت‌های فروش و خرید در بازارهای مختلف به تصمیم‌گیری در مورد قیمت عمده مغز تخمه آفتابگردان کمک می‌کند.

۲_میزان تقاضا و عرضه:**

میزان تقاضا و عرضه مغز تخمه آفتابگردان در بازار تأثیر زیادی بر قیمت دارد. در صورتی که تقاضا بیشتر از عرضه باشد، قیمت معمولاً افزایش می‌یابد و برعکس.

۳_قیمت تمام شده:**

این روش شامل هزینه‌های تولید، بسته‌بندی، حمل و نقل، ذخیره‌سازی و سایر هزینه‌های مرتبط با تولید و پخش مغز تخمه آفتابگردان است. با افزودن تمامی هزینه‌ها به هزینه تولید، قیمت نهایی تعیین می‌شود.

۴_قیمت رقابتی:**

در این روش، قیمت با توجه به قیمت‌های رقبا در بازار تعیین می‌شود. اگر تولیدکنندگان دیگر قیمت کمتری داشته باشند، ممکن است شما نیز مجبور به کاهش قیمت باشید تا رقابت کنید.

قیمت عمده مغز تخمه آفتابگردان در ایران به عوامل زیادی بستگی دارد: میزان برداشت تولیدکنندگان کشاورزی داخلی، شرایط آب و هوایی، ثبات ارز، پیشنهادات رقابتی دانه ها، سرعت ورود به بازار.

قیمت عمده مغز تخمه آفتابگردان می تواند تحت فشار بازار جهانی باشد و همچنین تحت تاثیر فروش داخلی، پول ملی، هزینه بذر، حفظ نباتات، مواد شیمیایی کشاورزی، بازارهای غلات مجاور، قیمت گازوئیل، ماشین آلات کشاورزی، اتومبیل و راه آهن است. 

برای خرید مغز تخمه آفتابگردان میتوانید از داخل همین پیج یا با مراجعه به قسمت فروشگاهی همین سایت بصورت عمده خام و بوداده آنلاین خرید بکنید.

آفتابگردان خوی :

آفتابگردان خوی تقاضای بالایی دارد و با ارتباط قابل قبولی قیمت های جهانی و داخلی را تضمین می کند. حتی قبل از برداشت، تولیدکنندگان کشاورزی در مورد قیمت فصلی آفتابگردان تعجب می کنند، روند بازاریابی و عوامل روند عملکرد را در نظر می گیرند.

معامله گران به نوبه خود این سوال را می پرسند که “در فصل جدید از کجا مغز تخمه آفتابگردان بخرم؟”. حجم تولید و سطح زیر کشت به حداکثر شاخص ها تمایل دارد. قیمت عمده مغز تخمه آفتابگردان به تقاضای جهانی برای این محصول و همچنین عملکرد سایر کشورها بستگی دارد.

تخمه آفتابگردان با وجودی که یک گونه خارجی است، اما توسعه تخمه آفتابگردان در کشور ما نیز عمیقاً در دل مردم ریشه دوانده است، ما عموماً از تخمه آفتابگردان استفاده کامل می کنیم که می توان آن را سرخ کرد و خورد و یا برای روغن آسیاب کرد.

برای خرید مغز تخمه آفتابگردان میتوانید به مراکز فروش و پخش عمده مراجعه و یا بصورت اینترنتی از شرکت های معتبر که دارای وبسایت هستند (مانند هانی فود) اقدام نمایید.

فواید مغز تخمه آفتابگردان

  1. ۱٫کاهش کلسترول

اسید لینولئیک موجود در تخمه آفتابگردان می تواند به ۷۰ درصد برسد که به کاهش سطح کلسترول خون بدن انسان کمک می کند و برای محافظت از سلامت قلب و عروق مفید است.

  1. ۲٫سرشار از ویتامین

تخمه آفتابگردان به ویژه سرشار از ویتامین ایی است که می تواند احساسات را تثبیت کند، از پیری سلولی جلوگیری کند و از بیماری های بزرگسالان جلوگیری کند.

  1. ۳٫آمادگی جسمانی را افزایش دهید

تخمه آفتابگردان همچنین می تواند از کم خونی، درمان بی خوابی و تقویت حافظه جلوگیری کند.

  1. ۴٫جلوگیری از بیماری

خوردن منظم تخمه آفتابگردان در پیشگیری از بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی، کاهش فشار خون و محافظت از خاصیت ارتجاعی عروق خونی تأثیر خاصی دارد که از فواید مغز تخمه آفتابگردان است.

دانشمندان علوم پزشکی بر این باورند که تخمه آفتابگردان می تواند بی خوابی را درمان کند، حافظه را تقویت کند و تأثیر خاصی در پیشگیری از سرطان، فشار خون بالا و نوراستنی داشته باشد.

*ارزش غذایی مغز تخمه آفتابگردان

  1. محتوای چربی مغز تخمه آفتابگردان می تواند به حدود ۵۰٪ برسد که عمدتاً چربی غیر اشباع است و کلسترول ندارد؛
  2. محتوای اسید لینولئیک می تواند به ۷۰٪ برسد که به کاهش سطح کلسترول خون بدن انسان کمک می کند و برای محافظت از سلامت قلب و عروق مفید است.

از دیگر فواید مغز تخمه آفتابگردان :

  1. پروتئین موجود در تخمه آفتابگردان غنی از پروتئین، با پروتئین گوشت های مختلف به ویژه آرژنین قابل مقایسه است که برای تولید مایع منی ضروری است.
  2. سرشار از ویتامین ای است. خوردن روزانه یک مشت تخمه آفتابگردان می تواند ویتامین ایی مورد نیاز بدن انسان را برای یک روز تامین کند.
  3. سرشار از آهن، روی، پتاسیم، منیزیم و سایر عناصر کمیاب می تواند از کم خونی و سایر بیماری ها جلوگیری کند.

برای خرید مغز تخمه آفتابگردان میتوانید به مراکز فروش و پخش عمده مراجعه و یا بصورت اینترنتی از شرکت های معتبر که دارای وبسایت هستند (مانند هانی فود) اقدام نمایید.

قیمت

تخمه

آفتابگردان

خام

و بوداده

خرید

آنلاین

خشکبار

دلالان

بزرگترین

آفت

برای

محصولات

کشاورزی

هستند

خرید

مستقیم

از

مرکز

تولید

تخمه

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بازار آهن آلات در انتظار فضای سیاسی و اقتصادی است

بازار آهن در انتظار ثبات فضای سیاسی و اقتصادی

به گزارش آهن آنلاین – این روزها بازار آهن در بلاتکلیفی سختی به‌سر می‌برد، زیرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *