مقابله با هجمه‌های دشمنان از رویکردهای مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مقابله با هجمه‌های دشمنان از رویکردهای مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

منصور احمدی در دیدار با رابطان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محور مقابله با هجمه‌های دشمنان هستند.

وی مقابله با هجمه‌های دشمنان از رویکردهای مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و با بیان اینکه امروز با توجه به هجمه‌های فرهنگی گسترده دشمنان، مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سنگر مقابله با توطئه‌های دشمنان قرار دارند، بیان کرد: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و کار در عرصه تربیت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با توجه به گستردگی در مناطق شهری و روستایی در عرصه مقابله با آسیب‌ها و در عرصه تربیتی درمانگر هستند.

احمدی عنوان کرد: امروز اهالی مسجد به ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد درمانگر وضعیت فرهنگی کشور هستند.

وی بیان کرد: در عرصه مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان، باید از فعالیت‌های مسجد محور حمایت شود و در این راستا باید به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بیشتر توجه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با رویکردی نو از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد حمایت می‌کند و در این راستا دفاتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: مدیران این دفاتر باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی و دیگر برنامه‌های محوری شهرستان‌ها مشارکت داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ملزم به همکاری با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستندو در این زمینه تاکید شده است.

این مسئول افزود: در فعالیت‌های مسجد محور باید درگیر نام و مقام و کسب رتبه نباشیم و حتی با دست خالی در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده اقدام شود.

احمدی اظهار کرد: نباید درگیر محدودیت‌های مالی باشیم و با فرهنگ جهادی در عرصه فرهنگی، هنری و تربیتی اقدام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل با ادارات و نهادی مختلف و همچنین تلاش برای جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین، افزود: در راستای تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، از برنامه‌ها و طرح‌های کانون‌ها حمایت می‌شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner