ملی‌پوش سابر ایران: دنبال فرصت برای نشان دادن خودم بودم

ملی پوش سابر ایران گفت: به دنبال فرصتی بودم که خودم را نشان دهم و تلاشم می‌کنم جایگاهم را در تیم ملی حفظ کنم.

 نیما زاهدی در گفت و گو با ایسنا درباره اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد، بیان کرد: مدتی از مسابقات دور بودم البته سعی می کردم تمریناتم را مرتب انجام دهم تا آمادگی ام را حفظ کنم. منتظر فرصتی  بودم که خودم را نشان دهم و کادرفنی این  فرصت را به من داد. در جام جهانی مادرید و قهرمانی آسیا بهترین بازی خودم را انجام دادم. از کادرفنی تیم ملی تشکر می کنم که به من اعتماد کرد تا در مسابقات شرکت کنم و امیدوارم نتایجی که گرفته ام، پاسخگوی اعتمادشان باشد.

زاهدی در مورد رقابت نزدیکی که در مرحله یک چهارم نهایی با بازیکن سرشناس کره ای داشت، گفت: خیلی دوست داشتم با  “کیم” که رنکینگ دو جهان را دارد، بازی کنم. ما رقابت خیلی نزدیک و پایاپایی را داشتیم. در لحظات آخر بازی نتوانستم شکستش بدهم با این حال تجربه خوبی برایم بود. اعتقاد دارم از لحاظ تکنیک نسبت به او چیزی کم نداشتم، فقط تجربه چهار دوره المپیک او باعث شد که من را شکست بدهد.

زاهدی در پاسخ به این پرسش که با توجه به حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی، چقدر تلاش می کند این جایگاه را حفظ کند؟ تاکید کرد: سال ها است آرزوم دارم در تیم ملی باشم و همیشه برای رسیدن به آن تلاش کرده ام. اکنون نیز تمام تلاشم بر این است که بتوانم جایگاهم را در تیم ملی حفظ کنم و نتایج خیلی بهتری بگیرم.

ملی پوش سابر ایران در مورد اینکه تیم ایران موفق نشد به فینال قهرمانی آسیا صعود کند، گفت: اولین دوره بود که در مسابقات قهرمانی بزرگسالان  آسیا شرکت کردم و سطح بالایی داشت. همه تیم ها به دنبال ارتقای رنکینگ بودند از این رو پرقدرت حاضر شده بودند. در بازی با ژاپن من و بقیه هم تیمی ها تلاش کردیم این تیم را شکست دهیم اما بازی برد و باخت دارد و با اختلاف یک امتیاز، از تیم ژاپن شکست خوردیم. البته هر چقدر زمان بیشتری بگذرد، تیم ما هماهنگ تر می شود و در آینده می توانیم نتایج بهتری بگیریم.

زاهدی در مورد در پیش بودن بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان مصر تصریح کرد: آماده خوبی دارم و تجربه قهرمانی آسیا باعث شد به این باور برسم که می توانم مدال بگیرم. از این رو در بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی  بگیرم.

او باشاره به اینکه تیم ایران مدال برنز قهرمانی آسیا را کسب کرد، گفت: کسب مدال قهرمانی آسیا خیلی ارزشمند است. همه کشورها پرقدرت آمده بودند تا مدال بگیرند و جایگاه خود را در رنکینگ ارتقا دهند از این رو کسب مدال در این مسابقات اهمیت بالایی داشت. من به این تیم امیدوار هستم که در آینده نتایج بهتری را بگیرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner