سوله آکام فلز

ملی‌پوش هندبال: خوشحالم که با طلا به ایران برمی‌گردیم

هستی دوخایی گفت: همه با هم برای کسب طلا همدل شده بودیم و خداراشکر به اهداف‌مان رسیدیم.

هستی دوخایی، ملی‌پوش هندبال دختران نوجوان ایران پس از کسب پیروزی مقابل سوریه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم با چهار پیروزی مقابل ازبکستان، قزاقستان، هند و سوریه قهرمان شویم.

این بازیکن گوش چپ تیم ملی در مورد عملکرد تیم در این مسابقات اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار بستیم تا در هر بازی پیروز میدان باشیم. بازی با قزاقستان و هند سخت و پایاپای بود اما ما توانستیم در نیمه دوم بازی را در اختیار بگیریم و پیروز باشیم. همه با هم یکدل شده بودیم تا قهرمان شویم و به هدف‌مان رسیدیم.

دوخایی به تاریخ سازی تیم ملی نوجوانان اشاره کرد و گفت: ما توانستیم برای اولین‌بار در تاریخ هندبال زنان ایران قزاقستان را شکست دهیم. علاوه بر آن با چهار پیروزی در این مسابقات توانستیم قهرمان شویم و اولین مدال طلای ایران در آسیا را کسب کنیم. ما با یاری خدا به رقابت‌های قهرمانی جهان هم صعود کردیم.

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دختران نوجوان از ۲۷ اسفند تا ۵ فروردین به میزبانی آلماتی قزاقستان در جریان است. در این مسابقات ۵ تیم حضور دارند و ۲ سهمیه مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ گرجستان توزیع خواهد شد. ایران با چهار برد به مقام قهرمانی رسید و سهمیه جهانی را کسب کرد. جمعه تکلیف سایر مقام‌ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

پیکان ۲ – ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند-پیام امروز

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال پیکان در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *