مورینیو: به بازیکنانم گفتم از دست‌تان خجالت کشیدم/ نمی‌گویم نابغه مربیگری هستم

ژوزه مورینیو پس از تساوی خارج از خانه مقابل یوونتوس اعتراف کرد که از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول خجالت کشید.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، در جریان هفته سوم لیگ فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال یوونتوس به مصاف آاس رم رفت و به تساوی ۱ بر ۱ دست یافت. یوونتوس در دقیقه ۲ این دیدار توسط دوشان ولاهوویچ به گل زود هنگام دست یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند در دقیقه ۶۹ توسط تامی آبراهام به گل تساوی دست یابند.

مورینیو بعد از این دیدار گفت: ما در نیمه اول به طرز باورنکردنی خوش شانس بودیم و در نیمه دوم کارهای خوبی در زمین انجام دادیم. من در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم از دست‌تان خجالت کشیدم. عملکرد ضعیف در نیمه اول به خاطر مسائل تاکتیکی نبود بلکه به نگرش آنها مربوط می‌شد. ما نمی‌توانیم به تورین بیاییم و اینطور بازی کنیم. من روی نیمکت به دستیارم می گفتم، دعا کن فقط نیمه اول یک بر صفر به پایان برسد. اگر نیمه دوم را آنالیز کنم، شایسته پیروزی بودیم اما نیمه اول افتضاح بود.

مورینیو استفان الشراوی و نیکولا زالوسکی را در نیمه دوم به میدان آورد تا اوضاع را کنترل کند. آقای خاص در پایان گفت: از نیمه دوم بسیار خوشحالم و این یک امتیاز مهم برای ماست. من می خواهم تا حد امکان با مردم صادق باشم. من خیلی راحت می توانستم به اینجا بیایم و بگویم که نابغه مربیگری هستم که می توانم چیزها را در نیمه دوم تغییر دهم ولی اینطور نیست.

رم در هفته چهارم سری آ ایتالیا باید سه شنبه هفته جاری در خانه به دیدار تیم تازه صعود کرده مونتزا برود. این تیم در لیگ اروپا نیز حضور دارد و در اولین دیدار مرحله گروهی خود در شهریور برابر لودوگورتس بلغارستان قرار می گیرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner