سوله آکام فلز

مورینیو: دیبالا با گلزنی‌اش نگرش کلی تیم را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ ژوزه مورینیو در پی برتری ۳ بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل HJK هلسینکی فنلاند در دور دوم مرحله گروهی لیگ اروپا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: دیبالا گل اول را به ثمر رساند و تیم پس از آن نگرش متفاوتی پیدا کرد. ما در نیمه اول نگرش اشتباهی داشتیم و طوری رفتار کردیم که انگار ۱۱ در مقابل ۱۱ هستیم (نماینده فنلاند از دقیقه ۱۴ در پی اخراج میرو تنهو ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد). ما خیلی منفعل بودیم اما پس از اینکه پائولو بن‌بست را شکست، او نگرش کلی تیم را تغییر داد. ما پس از آن به دفاع دو نفره پرداختیم و می‌دانستیم که زدن دو گل سریع و استفاده از بازیکن اضافی ضروری است.

وی افزود: من برای هلسینکی HJK متأسفم چون آنها بازی را خوب شروع کردند، اما بعد از ۱۰ نفره شدن کارشان دشوار شد. کمک‌داور ویدئویی (VAR) تصمیم درستی گرفت، اما من به عنوان مربی در این موقعیت‌ها بوده‌ام، موقعیتی که برای مربی و بازیکنان سخت است. بازی سختی برای ما بود، سعی کردیم توپ را در زمین به خوبی جابه‌جا کنیم. کاری که یک مربی باید انجام دهد این است که سعی کند تا جایی که می‌تواند نقاط ضعف تیمش را پنهان کند. این همچنین به این معنا است که از نقاط قوت خود نهایت استفاده را ببرید، مربیان دیگر در مورد ما تحقیق و مطالعه می‌کنند، درست همان کاری که ما با یا حریفان انجام می‌دهیم، بنابراین این یک پازل است.

سرمربی پرتغالی رُم تصریح کرد: رُم در نیمه اول خوب بازی نکرد، اما این بازی واقعاً مرجعی برای تاکتیک‌ها نیست چون ما ۷۵ دقیقه مقابل یک تیم ۱۰ نفره بازی کردیم. ما باید در ساخت بازی از خط دفاعی بهتر عمل کنیم چون هنوز در این مورد مشکل داریم. ما باید توپ را سریعتر جابه‌جا کنیم و این بازیکنان فوق‌العاده با استعدادی که در خط حمله داریم باید در زدن ضربه نهایی مصمم تر باشند.

آقای خاص همچنین درباره رویارویی تیمش با رئال بتیس در دور سوم مرحله گروهی لیگ اروپا خاطرنشان کرد: بتیس تیمی بسیار قدرتمند است و من فکر می‌کنم دو بازی رفت و برگشت مقابل آنها در این گروه بسیار تعیین‌کننده خواهد بود.

جالوروسی حالا باید خود را برای بازی با آتالانتا در هفته هفتم سری A ایتالیا آماده کند، دیداری که یکشنبه شب در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

لاتزیو ۲ (۲) – (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم-پیام امروز

۰۰:۴۴ – ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۴ – ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ جام حذفی ایتالیا؛ در چارچوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *