موفقیت بیش از ۲۷۰۰ اقدام به درمان ناباروری در مرکز رویان اردبیل

موفقیت بیش از ۲۷۰۰ اقدام به درمان ناباروری در مرکز رویان اردبیل

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ ناباروری در این مرکز درمان و پاسخ مثبت گرفته‌اند که اقدام شایسته و قابل تقدیری است.

سید محمد اعتماد اعجازی ۳۱ مرداد در بازدید از مرکز رویان جهاد دانشگاهی شهرستان اردبیل اظهار کرد: تاکنون بالغ بر هزار میلیارد ریال جهت تجهیز مرکز رویان شهرستان اردبیل و اجرای طرح‌های پژوهشی مرکز جهاد دانشگاهی اردبیل  اختصاص‌یافته است تا روند خدمات‌دهی در این مراکز به شکل مناسب انجام شود.
وی گفت: این مرکز یکی از مراکز برتر کشور محسوب می‌شود که در حوزه پژوهشی و خدمات‌دهی در حوزه بیماری سرطان اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است.
عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: در راستای تحقق و پژوهش درمان بیماری‌های سرطانی بیش هزار ۱۵۰۰ نمونه بانک در خون در این مرکز ذخیره شده است که این امر نیز بسیار حائز اهمیت است.
اعتماد اعجازی گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه مشاغل خانگی در حوزه مشاغل خانگی تحت‌نظر جهاد دانشگاهی اردبیل فعال هستند که اشتغال‌زایی قابل‌توجهی  را به دنبال  داشته است.
فرماندار اردبیل گفت: تلاشمان بر این است که با تأمین اعتبارات و تجهیز مراکز خدمات‌دهی مناسب را در این مراکز ارائه شود.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل هم گفت:  مرکز رویان جهاد دانشگاهی اردبیل رتبه قابل قبولی در سطح کشور دارد و خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه می‌دهد.
مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه میزان موفقیت درمان ناباروری در این مرکز مطابق با استانداردهای ارائه شده است، ادامه داد: زوجین نابارور می‌توانند از خدمات تخصصی این مرکز بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner