سوله آکام فلز

مونتاری: قطر شانس صعود به دور دوم جام‌جهانی را دارد

مهاجم تیم ملی فوتبال قطر ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در جام جهانی پیش رو شگفتی ساز شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورتال، محمد مونتاری، ملی پوش غنایی تیم ملی فوتبال قطر از تغییر ملیت خود دفاع کرد. این بازیکن ۲۸ ساله که در کوماسی غنا به دنیا آمده است، در اوایل دوران حرفه ای خود به قطر نقل مکان کرد و در ادامه ملیت جدیدی را انتخاب کرد و برای تیم ملی این کشور بازی می کند. 

او قرار است در جام جهانی ۲۰۲۲ برای تیم ملی قطر به میدان برود. موتاری درباره دلیل انتخاب قطر گفت:  راستش را بگویم، من قطر را انتخاب کردم و اگر باز هم فرصت انتخاب داشته باشم این کار را خواهم کرد. من هر روز قطر را به خاطر کاری که برای من انجام داد انتخاب خواهم کرد. می‌دانستم که تصمیم درستی گرفته‌ام، بنابراین اگر از من بخواهید دوباره این کار را انجام دهم، قطر را به غنا ترجیح می‌دهم. من در مورد کشور عزیزم غنا چیز بدی نمی‌گویم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: این تغییر ملیت هرگز به خاطر انگیزه مالی نبود. ما ابتدا فوتبال بازی می کنیم زیرا عاشق فوتبال هستیم و من هم یکی از کسانی هستم که دوست دارم فوتبال بازی کنم و قطر این شرایط را برای من فراهم کرد. نمی‌توانم بگویم انگیزه من مالی بود، زیرا  می‌توانستم برای غنا هم بازی کنم و هنوز هم درآمد زیادی داشته باشم.

در گروه A، تیم ملی فوتبال قطر میزبان جام جهانی با سنگال، اکوادور و هلند همگروه است و امیدوار است بتواند به دور بعدی رقابتها راه یابد. 

مونتاری در پایان گفت: در فوتبال، شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد. من می‌دانم که بسیاری از کشورها و تیم ها می‌گویند که قطر کشور پیشرفته ای از نظر فوتبال نیست اما ما از شانس خود استفاده خواهیم کرد و با نگاهی به گروه خود، فکر می‌کنم شانس بسیار خوبی برای صعود به مرحله بعد داریم. بازیکنان سال هاست که با هم هستند و همدیگر را می‌شناسیم. ما مثل یک خانواده هستیم به همین دلیل است که می‌گویم ما شانس خوبی برای صعود داریم.

کشور محل تولد مونتاری یعنی غنا یکی از تیم هایی است که به جام جهانی راه یافته است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

حسینی محروم شد-پیام امروز

۱۵:۵۹ – ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۹ – ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *